شناسهٔ خبر: 51986855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی

مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی و انتخابی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: در این مسابقات یکمسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی روزه ۱۶۶ ورزشکار از شهرستان‌های سرخس، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، سبزوار، نیشابور، چناران، درگز، گناباد و مشهد در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید با هم رقابت کردند.
پورآزاد افزود: در پایان در رده سنی امید در بخش راست دست و چپ دست تیم باشگاه قربانی فریمان به مقام نخست دست یافت، باشگاه اکبری مشهد دوم و هیات سبزوار سوم شد. تیم باشگاه انرژی سرخس هم در راست دست به طور مشترک با سبزوار مقام سوم را کسب کرده است.
وی گفت: در راست دست تیمی جوانان و نوجوانان تیم هیات سبزوار مقام اول را به دست آورد، باشگاه قربانی و یزدان هم از فریمان مقام دوم و سوم را کسب کردند.
پورآزاد افزود: در بخش چپ دست هم باشگاه اکبری مشهد مقام نخست را کسب کرد، باشگاه یزدان فریمان دوم شد و باشگاه انرژی تربت حیدریه به مقام سوم دست یافت.
<div id="video-display-embed-code_7514791"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3334679/7514791?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما