شناسهٔ خبر: 51978311 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه های خراسان رضوی برگزار شد

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های استان و انتخابی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سروش پورآزاد گفت: در مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه های خراسان رضوی یک روزه که دیشب به پایان رسید ۱۶۶ ورزشکار از شهرستان‌های سرخس، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، سبزوار، نیشابور، چناران، درگز، گناباد و مشهد در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید با هم رقابت کردند.

به گفته او در پایان در رده سنی امید در بخش راست دست و چپ دست تیم باشگاه قربانی فریمان به مقام نخست دست یافت، باشگاه اکبری مشهد دوم و هیئت سبزوار سوم شد. تیم باشگاه انرژی سرخس هم در راست دست به طور مشترک با سبزوار مقام سوم را کسب کرده است.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: در راست دست تیمی جوانان و نوجوانان تیم هیات سبزوار مقام اول را به دست آورد، باشگاه قربانی و یزدان هم از فریمان مقام دوم و سوم را کسب کردند.

پورآزاد گفت: در بخش چپ دست هم باشگاه اکبری مشهد مقام نخست را کسب کرد، باشگاه یزدان فریمان دوم شد و باشگاه انرژی تربت حیدریه به مقام سوم دست یافت.

 

انتهای پیام//م.ج

نظر شما