شناسهٔ خبر: 51978274 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ایراندوست: دختران فوتبالی امیدوارتر از قبل راه‌شان را ادامه خواهند داد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی بانوان اکنون حامیان بسیار سرسختی مانند مردم عزیزمان دارد و خوشحالیم که مردم از ما حمایت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان، پیرامون اردوی پایانی شاگردانش اظهار داشت: امکانات کیش بسیار خوب است، به خصوص که به آرامش نیاز داشتیم و این که تیم هیچ دغدغه‌ای نداشته باشد و در فضایی آرام روزهای پایانی آماده سازی را طی کند که خوشبختانه به آن رسیدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره قرار گرفتن سارا قمی در لیست اعزامی به هند بیان داشت: تیم ملی ما تلفیقی از جوانان و باتجربه‌هاست. ما خیلی دوست داشتیم که باتجربه‌های دیگری نیز در تیم ما باشند، اما بنا بر شرایطی حضور ندارند. فکر می‌کنم سارا قمی می‌تواند در درون و خارج از زمین به ما کمک کند.

وی در مورد حمایت‌های انجام شده از این تیم توسط فدراسیون عنوان داشت: از همان روز اول یعنی ۲۱ اردیبهشت که اردوی تیم آغاز شد گفتم که حمایت‌ها بسیار خوب است. برخی از دوستان رسانه‌ای تصور می کردند که شاید حمایت مقطعی است، اما عزیزی خادم، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که در این مجموعه مشغول به کار هستند در طول ۸ ماهی که ما در اردوها بودیم ثابت کردند که حمایتشان واقعی است و قطعا این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت. هدف اصلی توسعه و رشد فوتبال بانوان است و فکر می‌کنم این موضوع برای همه ثابت شده باشد.

ایراندوست در ادامه تصریح کرد: از محل اقامتی که برای تیم ملی بانوان درنظر گرفته شده تا البسه اصلی که مانند تیم ملی آقایان است و پرواز اختصاصی وارش که حتی خیلی از تیم‌های بزرگ شرکت کننده در جام جهانی با پرواز عمومی به مسابقات اعزام می‌شوند، همه این‌ها اتفاقات خوبی است که برای تیم بانوان رقم خورد و مطمئنم که نتیجه این حمایت ها را خواهیم دید.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: به نظرم دختران فوتبالی خیلی امیدوارتر از قبل راه‌شان را ادامه خواهند داد، همان طور که در یک ماه و نیم اخیر ۳ هزار دختر فوتبالی استعدادیابی شدند و قطعا در آینده بیش‌تر از آن ها خواهیم شنید. تیم ملی بانوان اکنون حامیان بسیار سرسختی مانند مردم عزیزمان دارد و خوشحالیم که مردم از ما حمایت می کنند و مطمئنا انرژی مثبت آنها در روز بازی با هند انگیزه مضاعفی به بازیکنان می‌دهد. برای اولین بار عازم جام ملت‌های آسیا هستیم تا برای مردم کشورمان و رشد فوتبال زنان ایران اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:

  • برگزاری آخرین تمرین تیم ملی فوتبال بانوان در کیش
  • دعوت AFC از داوران ایرانی جهت قضاوت در جام ملت‌های بانوان آسیا

برچسب‌ها:

نظر شما