شناسهٔ خبر: 51974647 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بی‌میلی جوانان صهیونیست برای حضور در یگان‌های رزمی

مقام‌های رژیم صهیونیستی نگرانی خود را از عدم تمایل جوانان سرزمین‌های اشغالی برای حضور در یگان‌های رزمی ابراز داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از عدم تمایل نظامیان این رژیم برای خدمت در یگان‌های رزمی ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش شبکه خبری المنار، وی در سخنرانی گفت که تعداد زیادی از نظامیانی که باید دوره سربازی خود را سپری کنند،‌ ترجیح می‌دهند که در یگان‌های رزمی دوره سربازی خود را سپری نکنند و در یگان‌های فناوری این دوره را بگذرانند.

کوخاوی هشدار داد این موضوع سبب خواهد شد تا آمادگی ارتش این رژیم برای جنگ، مبارزه و فداکاری در مبارزه با دشمنان کاهش یافته و سبب می‌شود تا حجم یگان‌های رزمی کاهش یافته و در توانایی ارتش اسرائیل برای انجام ماموریت‌های رزمی شکاف ایجاد خواهد شد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی نوشت که بسیاری از جوانان اسرائیلی برای اینکه مجبور به طی دوره سربازی خود در یگان‌های رزمی نشوند، وارد رشته‌های پزشکی می‌شوند تا بتوانند از خدمت در یگان‌های رزمی دوری کنند.

این شبکه صهیونیستی نوشت که بسیاری از نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌هد که بسیاری از جوانان اسرائیلی، تمایلی برای سپری کردن دوره سربازی خود در یگان‌های رزمی ندارند و این موج با گذر زمان در حال افزایش است اما ارتش تلاش می‌کند تا جوانان را برای سپری کردن دوره سربازی خود در یگان‌های رزمی تشویق و ترغیب کند.

این در حالی است که اوضاع سیاسی در سرزمین‌های اشغالی نیز چندان مطلوب نبوده و در حالی هنوز چند ماه هم از روی کار آمدن کابینه ائتلافی «نفتالی بنت» و «یائیر لاپید» در رژیم صهیونیستی نگذشته اما نظرسنجی‌ها از ناامیدی رأی‌دهندگان صهیونیست از این کابینه حکایت دارد.

نظرسنجی جدیدی که توسط کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی انجام شده، نشان می‌دهد که ائتلاف متشکل از هشت حزب رژیم صهیونیستی که در آن بنت اولین نخست‌وزیر گردشی است، تا حد زیادی منفور شده است.

انتهای پیام/.

نظر شما