شناسهٔ خبر: 51971647 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا به اقدام جنایی متهم شد!

خبرگزاری فارس

نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا به عنوان مظنون در تحقیقات جنایی لس‌آنجلس معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، «کانیه وست» خواننده و رپر معروف آمریکایی نامزد دوره قبلی ریاست جمهوری آمریکا با اتهام اقدام جنایی مواجه است.

ورایتی تایید کرده است که کانیه وست به عنوان مظنون در گزارشی که توسط بخش نیوتن پلیس لس‌آنجلس در اوایل صبح روز پنجشنبه گرفته شده، معرفی شده است. او هنوز دستگیر نشده و به درخواست ورایتی در خصوص توضیح در مورد این اتهام جنایی پاسخ نداده است.

به گفته ردینا پوئنتس، سخنگوی پلیس لس‌آنجلس، این حادثه حدود ساعت ۳ صبح در خیابان سانتافه جنوبی و خیابان بی در مرکز شهر لس‌آنجلس رخ داده است. این مکان بیرون انبار سوهو، کلوپ خصوصی با اعضای خاص و مشخص است. TMZ ابتدا این خبر را به نقل از منابع پلیس گزارش داد که این حادثه به عنوان یک جرم کوچک یا بزه در حال بررسی است که حداکثر مجازات آن ۶ ماه زندان است.

TMZ همچنین ویدیویی مخفیانه از وست منتشر کرد که می‌گوید «در زمانی بین چهارشنبه شب تا صبح پنج‌شنبه فیلم‌برداری شده است» که در آن صدای وست آشکاراً خشمگین فریاد می‌زند: «همه این را گفتی یا نه؟ همه این را گفتید یا نه؟» "چون این همان چیز لعنتی است که حالا اتفاق افتاده است.

این سایت همچنین گزارش داد که اوایل شب، کانیه در کلوپ شبانه «دلیله» در غرب هالیوود به همراه بازیگر «جولیا فاکس» بود. او بعداً در حالی که جولیا همچنان در کلوپ ماند، آنجا را ترک کرد.

کانیه وست زادهٔ ۸ ژوئن ۱۹۷۷، رپر، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی است. وست در شیکاگو، ایلینوی بزرگ شد و نخستین بار با آهنگسازی برای ناشری به نام راک-آ-فلا و برای هنرمندانی مانند جی-زی و آلیشا کیز، در اوایل دهه ۲۰۰۰ شناخته شد. با هدف ادامهٔ فعالیت به عنوان خوانندهٔ، اولین آلبوم خود را به نام «انصراف از کالج» در ۲۰۰۴ منتشر کرد. این آلبوم با تحسین منتقدین و موفقیت در فروش همراه بود و به خاطر آن جایزهٔ بهترین آلبوم رپ سال را در ۴۷مین دوره جوایز گرمی برنده شد. از این به بعد قطار موفقیتهای این رپر آمریکایی به راه افتاد.

دیدگاه‌های صریح و زندگی خارج از موسیقی وست، توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌ است. رفتار و گفتار او در مراسم‌ اهدای جوایز موسیقی یا شبکه‌های اجتماعی، به دفعات موجب بحث و جدل و جنجال بوده‌ است. به عنوان مثال سخنان جنجالی او دربارهٔ جرج بوش در برنامه‌ای تلویزیونی دربارهٔ طوفان کاترینا (۲۰۰۵) و اختلال در اهدای جایزه به تیلور سوییفت در مراسم جایزهٔ موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی ۲۰۰۹. ازدواج او با مدلی به نام کیم کارداشیان در سال ۲۰۱۴ نیز به‌طور گسترده توسط رسانه‌ها پوشش داده شد. حمایت وی از دونالد ترامپ در ۲۰۱۸ و مواضع سیاسی‌اش نیز منجر به بحث‌های زیادی شد. کانیه وست در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا (۲۰۲۰) بصورت کاندیدای مستقل شرکت کرد ولی تعداد آراء که برای او در صندوق رای‌گیری ریخته شد کمتر ۶۰٬۰۰۰ در تمامی ایالت‌ها بود، او همچنین برای انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری ایالات‌متحده اعلام آمادگی کرد.

وست یکی از تحسین‌شده‌ترین خواننده رپ قرن بیست و یک است و با فروش بیش از ۳۲ میلیون آلبوم و ۱۰۰ میلیون دانلود دیجیتال، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ است. او موفق به دریافت ۲۱ جایزه گرمی شده‌ و یکی از هنرمندانی است که بیشترین جایزه گرمی را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما