شناسهٔ خبر: 51880507 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ائتلاف سعودی تصاویری از یک فیلم آمریکایی را سایت موشکی انصارالله جا زد

مقامات یمنی تصریح کردند که سخنگوی ائتلاف سعودی در یک رسوایی بزرگ با انتشار کلیپی تقطیع شده از یک فیلم آمریکایی آن را سایت موشکی انصارالله در الحدیده خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در یک رسوایی آشکار و ورشکستگی بزرگ، ادعا کرد که موشک‌هایی را در بندر رصد کردن، در حالی که تصاویر ادعایی از یک فیلم آمریکایی در عراق به سرقت رفته بود.

به گزارش المسیره، یحیی سریع افزود: همه دغدغه ائتلاف متجاوز از  از ابتدا، دروغگویی، جعل واقعیت‌ها و تلاش برای عوام فریبی بوده اما دروغگو آخر رسوا می‌شود.

رئیس هیات مذاکره کننده ملی دولت نجات ملی یمن نیز تاکید کرد: این یک رسوایی بزرگ است که سخنگوی ائتلاف متجاوز با تقطیع کلیپی از یک فیلم آمریکایی ادعا می‌کند که تصاویر آن متعلق به یک سایت موشکی انصار الله در الحدیده است.

وی افزود: ائتلاف متجاوز می‌خواهد خسارات میدانی خود را با پیروزی‌های ساختگی و مضحک اطلاعاتی و رسانه‌ای جبران کند.

«عبدالملک العجری» عضو هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن نیز گفت: رسوایی المالکی برای او کافی است تا از صحنه غیب شود؛ همان طور که احمد العسیری سلف او هم متواری شد.

العجری با بیان اینکه رسوایی المالکی به معنای مردود بودن همه ادعاهای ائتلاف متجاوز علیه یمن است، گفت:  انتظار نداشتیم سخنگوی متجاوز آنقدر جسارت داشته باشد که اینچنین دروغ بگوید و برای بستن بندر الحدیده به توجیهات مفتضحانه متوسل شود.

وی تاکید کرد: رسوایی سخنگوی متجاوز باید باعث شرمندگی جامعه جهانی در مورد بسته شدن بندر الحدیده شود.

العجری ادامه داد: کشورهای متجاوز از شکست اهداف خود رنج می برند و کنترل یمن را از دست داده اند و با رفتار تهاجمی خود می‌خواهند القا کنند که کنترل اوضاع را در دست دارند.

انتهای پیام/م

نظر شما