شناسهٔ خبر: 51866873 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

انتقادات به وزیر بهداشت ادامه دارد

واکنش تازه مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت به انتقاد علیه خلاف واقع‌گویی عین‌الهی

محمد هاشمی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت به انتقاد علیه خلاف واقع‌گویی وزیر بهداشت واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با وجودی که نزدیک به ۲ ماه از افشای تزریق واکسن اسپوتنیک به بهرام عین الهی وزیر بهداشت می گذرد، ولی باز هم انتقادات نسبت به خلاف واقعگویی او ادامه دارد. در یکی از تازه ترین انتقادات، محمد مهاجری در توییتی نسبت به خلاف واقعگویی وزیر بهداشت واکنش نشان داده و نوشت: اگر دولت، دولت بود ‎وزیربهداشت را بخاطر دروغی که در مورد واکسن تزریق شده اش گفته بلافاصله برکنار می‌کرد تا اعتبار قوه مجریه بیش از این له نشود. خنده دار است که بجای مجازات او، دارند برای کسی که دروغ را افشا کرده پرونده می‌سازند؛ و این وسط سکوت و خناق گرفته ایم ‎مااصولگراها.

همچنین حسن کیا، وکیل دادگستری نیز در گفتگو با خبرآنلاین از وزیر بهداشت خواست که به خاطر دروغی که درباره برند واکسن خود گفته، از مردم عذرخواهی کرده و استعفا دهد.

کیا گفت: وزیر اگر اصول حرفه ای داشته باشد باید خودش هر چه سریعتر استعفا بدهد و البته مجلس هم می تواند او را به خاطر خلاف واقع گویی استیضاح کند. ماجرای مرحوم کردان را یادمان نرفته که آقای نوباوه وطن نماینده تهران اعلام کرد ایشان به عنوان وزیر کشور نه به خاطر اینکه مدرک دکتری ندارد استیضاح می شود، بلکه چون دروغ گفته باید از وزارت برکنار شود. آقای وزیر بهداشت هم با این کاری که کرده به اعتماد عمومی خدشه وارد کرده و نباید تخلف یا اقدام کسی که نوع واکسن او را افشا کرده، اصل ماجرا قلمداد کرد. بلکه موضوع اصلی، فعل وزیر در فریب افکار عمومی است. او می توانست بگوید من پزشک هستم و مانند بسیاری از کادر درمان، واکسن اسپوتنیک زدم، یا اصلا درباره نام واکسنی که زده توضیح ندهد.

در پاسخ به این انتقادات، محمد هاشمی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در توییتر خطاب به مهاجری نوشت: پیشتر در واکنش به موضوعی، یادداشتی به قلم شما دیده بودم که بسیار بر من گوارا آمد لذا آن را همچون آموزه‌ای درخشان از یک مواجه دوستانه با سلیقه‌ای غیر همسو در گوشه‌ای از ذهن منقوش کردم فارغ از اینکه در این دنیای کوچک روزی آنرا به خود شما تقدیم خواهم کرد.

هاشمی با انتشار یادداشت سابق مهاجری، درباره «دروغبافان» توضیح داد و نوشت: مشفقانه توصیه می کنم به جای آنکه تحت تاثیر اخباری که توسط دروغبافان و با اهداف ویژه ساخته می شود، حتی عزیزی چون شما را به ورطه غلط اندیشی می اندازد، یک روز دفتر محقر حقیر را با حضورتان موسع کنید...

واکنش تازه مدیر وزارت بهداشت به انتقاد علیه خلاف واقع‌گویی عین‌الهی

واکنش تازه مدیر وزارت بهداشت به انتقاد علیه خلاف واقع‌گویی عین‌الهی

بیشتر بخوانید:

برای سفر خارجی هموطنان به واکسن خارجی از جمله آسترازنکا نیاز دارند

مناظره جنجال‌ساز یک پزشک واکسن نزده بخش کرونا با وزیر بهداشت

47231

نظر شما