شناسهٔ خبر: 51857721 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مهدی‌پور: کسانی که باعث حذف استقلال از آسیا شدند باید پاسخگو...

اقتصاد ایران: هافبک استقلال با اشاره به حذف این تیم از آسیا گفت: از دست بازیکنان و کادرفنی چیزی بر نمی‌آید و کسانی که باعث این اتفاق شدند باید پاسخگو باشند.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی 3 بر 2 تیم استقلال مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی بود و خودمان بازی را برای خودمان سخت کردیم. با اینکه مس رفسنجان تیم منسجم و خوبی است ولی بازی می‌توانست خیلی راحت‌تر از این باشد.

وی در خصوص حذف تیم استقلال از آسیا اظهار داشت: این اتفاق خیلی بدی است که نمی‌توانیم در آسیا باشیم، ولی از دست بازیکنان و کادرفنی چیزی بر نمی‌آید و ربطی به ما ندارد. اگر در آسیا شرکت کنیم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و کسانی که باعث این اتفاق شدند باید پاسخگو باشند.

هافبک استقلال در خصوص اظهارات محمد ربیعی که گفته بود صحنه پنالتی روی ژستد دقیقاً مانند صحنه مشکوک دربی 97 بود و چون آن صحنه را پنالتی نگرفتند نباید امروز هم پنالتی دوم برای استقلال اعلام می‌شد، گفت: صحنه دربی هم صددرصد پنالتی بود و تمام کارشناسان گفتند. نمی‌شود که چون آن بازی پنالتی را نگرفتند امروز هم نگیرند. امروز زاویه من و داور شبیه هم بود و بازیکن ما را صددرصد زدند. دقیقا هم شبیه صحنه دربی بود، مـتأسفانه آن را نگرفتند اما امروز داور شجاعت به خرج داد و پنالتی را گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما