شناسهٔ خبر: 51850387 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، قهرمان مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه ۲ کشور شد

مدیر امور تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: در اولین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان شمالغرب کشور و انتخابی قهرمانی کشوری یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تیم دانشگاه علوم پزشکی ارومیه توانست با شکست رقبای خود ، مقام نخست مسابقات را کسب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا ارومیه، محسن شادی درباره این مسابقات افزود: در این مسابقات 7 تیم شامل تیم های فوتسال دانشگاه های تبریز، اردبیل، ارومیه و دانشکده های خوی، مراغه، خلخال و سراب حضور داشتند که از جمع این تیم ها 3 تیم ارومیه، تبریز و اردبیل به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی در ادامه بیان کرد: 4 تیم ارومیه، تبریز، اردبیل و خوی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که در نهایت دیدار رده بندی بین تیم های اردبیل و خوی انجام شد و تیم اردبیل با پیروزی 2 بر صفر به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

مدیر امور تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ابراز کرد: تیم های ارومیه و تبریز نیز در مسابقه فینال با یکدیگر روبه رو شدند که تیم ارومیه توانست با نتیجه 6 بر 1 تیم تبریز را شکست داده و با اقتدار به مقام قهرمانی مسابقات دست یابد.

به گفته شادی، تیم های فوتسال دانشگاه های ارومیه، تبریز و اردبیل به عنوان نماینده های منطقه 2 به مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور راه یافتند.

نظر شما