شناسهٔ خبر: 51815139 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برگزاری دومین سالگرد گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه

آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با همکاری بسیج کارکنان و اساتید و بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا مراغه، آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور معاون و مدیر فرهنگی و دانشجویی و جمعی از کارکنان برگزار شد.

در این آیین جهت بزرگداشت و رشادت‌های سردار سلیمانی، وصیت‌نامه ایشان چاپ و بین کارکنان دانشکده علوم پزشکی مراغه پخش شد.

مبارزات و مجاهدت های وصف نشدنی سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از اسلام و ایران اسلامی، چه در داخل مرزهای ایران و در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و چه در خارج از مرزهای ایران در مقابله با گروه های تکفیری و تروریستی از جمله داعش در سوریه، عراق، افغانستان و ... طی دو دهه اخیر، ایشان را به یک قهرمان قدرتمند و پرآوازه نه تنها برای ایران بلکه برای تمام آزادی خواهان و حتی دشمنان ایشان تبدیل کرد. نقش بی بدیل و قدرتمند سردار سپهبد شهید سلیمانی در تقویت و استحکام محور مقاومت در منطقه، پایان دادن به گروه تروریستی داعش، مبارزه با تروریسم و گسترش عمق مرزهای استراتژیک ایران در منطقه و جهان، باعث شد طی چند سال اخیر ایشان به عنوان پرنفوذترین و اثرگذارترین فرد در تحولات خاورمیانه و همچنین، اصلی ترین دشمن آمریکا و رژیم صهیونیستی در رسانه های جهان شناخته و مطرح شود. از همین رو، بیان و پاسداشت رشادت ها و مجاهدت های این شهید والامقام از جمله اقداماتی است که می تواند به شناخت بیشتر شخصیت و خدمات ایشان به ایران و اسلام و همچنین زنده نگه داشتن راه و هدف این شهید کمک نماید.

نظر شما