شناسهٔ خبر: 51778893 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آمار ضعیف استقلالِ هجومی در اراک!

استقلال تهران مصاف با آلومینیوم اراک آمار عجیبی ثبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، استقلال روز گذشته در مصاف با آلومینیوم اراک در حالی به تساوی یک بر یک رضایت داد که یکی از ضعیفترین نمایش‌های هجومی را به اجرا گذاشت.

استقلال در تقابل با آلومینیوم از آرمان رمضانی و رودی ژستد به عنوان مهاجم در سیستم ۲-۵-۳ بهره می‌برد اما هیچ یک از این دو بازیکن شوتی در چارچوب حریف نداشتند! نکته جالب‌تر اینکه به غیر از این دو بازیکن سایر بازیکنان هم نتوانستند شوتی داخل چارچوب دروازه حسین پورحمیدی داشته باشند.

تنها شوت داخل چارچوب آبی‌ها که به گل هم منجر شد، پنالتی کوین یامگا بود که سه شوت دیگر آبی‌ها خارج از چارچوب بود و حاصلی هم نداشت. این آمار در حالی به ثبت رسیده که فرهاد مجیدی در کنفرانس پیش از بازی هم عنوان کرده بود برای تفکرات هجومی و کسب پیروزی پا به این بازی می‌گذارند.

استقلال در تقابل با فولاد ۷ شوت داشت و دو شوت داخل چارچوب بود، برابر پدیده این آمار به شش شوت داخل چارچوب از ۱۵ شوت می‌‌رسید، برابر. سپاهان هم از شش شوت سه شوت به داخل دروازه بود. مقابل پیکان هم که برتری سه بر صفر برای آبی‌ها حاصل شد از ۱۳ شوت پنج شوت داخل دروازه بود.

آمار استقلال هجومی مجیدی نشان می‌دهد اگر چه آنها برای کسب پیروزی تمایل زیادی دارند اما مقابل تیم‌هایی که ساختار دفاعی قوی و پرسینگ بالایی دارند برای خلق موقعیت و سپس شوت به سمت دروازه ضعف بزرگی دارند.

 

نظر شما