شناسهٔ خبر: 51771954 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

تبلیغات/

تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی با دکتر تعمیرکار

آیا تا به حال پیش خودتان فکر کرده اید که در صورت خرابی لوازم خانگی برقی به خصوص ماشین ظرفشویی به غیر از نمایندگی ، دستگاهتان را می توانید به کدام مرکز یا تعمیرگاه ببرید؟!

صاحب‌خبر -

این حق شما است که بدانید تعمیر وسیله برقی شما قرار است به دست چه کسانی انجام گیرد. به همین دلیل توصیه می کنیم در زمان خرابی دستگاه، قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید کمی تحقیق کرده و به سراغ معتبرترین تعمیرگاه ها بروید.

تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی با دکتر تعمیرکار به دلیل برخورداری از تیمی حرفه ای در امر تعمیرات لوازم خانگی نظیر ماشین ظرفشویی و متشکل از صدها تکنسین و مهندسین مجاز و البته زبده و کارآزموده می تواند در کمترین زمان به عیب یابی و رفع مشکلات دستگاهتان بپردازند.

 "ما تمامی خدمات تعمیرات مجموعه مان را تضمین می کنیم. از این رو به کیفیت بالای تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی توسط تکنسین هایمان مطمئن هستیم. پس آسوده دستگاهتان را به ما بسپارید و بدون کوچکترین ایراد و کاملا سالم تحویل بگیرید."

 

 

چگونه می توان به یک سایت خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی آنلاین اعتماد کرد؟!

در زمان های گذشته در صورت خرابی لوازم برقی، کاربر باید مدت زمان زیادی را برای یافتن تعمیرگاه و بعضا یک تکنسین حرفه ای جستجو می کرد. اما مشکل به همین جا ختم نمی شد چراکه بعد از یافتن تعمیرکار حالا نوبت به جابه جایی دستگاه تا محل تعمیر می رسد و مطمئنا در این بین زمان و هزینه های زیادی را نیز متحمل می شد.

اما این روزها در عصر اینترنت و ارتباطات مجازی بسیاری از کارها آسانتر از قبل شده است. یکی از این موارد یافتن و دسترسی سریع، آسان و بدون هزینه رفت و آمد به تعمیرگاه های مجاز است. شما تنها با ورود به صفحه جستجوی گوگل می توانید نام و آدرس ده ها مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی را بیابید.

اما چگونه می توان به این مراکز اعتماد کرد؟! به نظر شما چه ویژگی هایی می تواند سبب شود تا دستگاهمان را با اطمینان خاطر به این مراکز بسپاریم؟

بله! با پیشرفت فناوری های روز دنیا نظیر اینترنت باید انتخاب هایمان نیز دقیق تر صورت گیرد. آگاهی ما از خصوصیات یک مرکز معتبر می تواند سبب انتخاب درست و جلوگیری از سودجویی افرادی کلاهبردار شود.

مهمترین ویژگی های تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی دکتر تعمیرکار

یک تعمیرگاه مجاز نظیر مجموعه دکتر تعمیرکار با هدف رضایت مندی مشتریان خود همواره به دنبال رفع نیاز کاربرانش می باشد.

 از این رو دکتر تعمیرکار با پرورش تکنسین های خود و آموزش مستمر و سالیانه آن ها در رابطه با پیشرفت های انواع برند لوازم خانگی برقی نظیر ماشین ظرفشویی، تکنسین های حرفه ای و آگاه به عملکرد و برند دستگاهتان را به محل اعزام می کند. پس می توان از مهمترین ویژگی های تعمیرکاران این مجموعه به موارد زیر اشاره کرد:

  • حضور سریع تعمیرکار در محل پس از ثبت در خواست
  • اعزام تکنسین بر اساس برند لوازم خانگی شما
  • رفع کامل مشکلات دستگاه به دلیل داشتن تخصص فنی تعمیرکار در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • صرفه جویی در هزینه و زمان به دلیل عدم جا به جایی دستگاه و انجام تعمیرات در محل
  • امکان نظارت کاربر به هنگام انجام خدمات تعمیرات روی دستگاه
  • حرفه ای بودن تکنسین های اعزامی در کنار رعایت شئونات اخلاقی به هنگام حضور در محل
  • پاسخگویی به سؤالات کاربر
  • تضمین خدمات تعمیرات با کیفیت از طریق دادن کارت گارانتی معتبر
  • برخورداری از هزینه منصفانه تعمیرات تحت نظارت شرکت و اتحادیه صنف تعمیرکاران

خدمات تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی دکتر تعمیرکار برای تمامی برندها

تکنسین های دکتر تعمیرکار تمامی تلاش و تخصص خود را معطوف به بررسی و تعمیرات تخصصی دستگاه شما خواهند نمود. به همین علت می توانند بهترین جایگزین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی محسوب شوند.

همانطور که می دانید ماشین ظرفشویی به عنوان یکی از مهم ترین محصولات در گروه لوازم خانگی، دارای قطعات متعددی بوده و تعمیرات آن نیازمند مهارت ویژه ای می باشد.

 به همین دلیل در این مرکز، براساس برند دستگاهتان تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام می شود. در ضمن کارشناسان حرفه ای دکتر تعمیرکار بر عملکرد تعمیرکاران خود نظارت دارند. همچنین به دلیل وجود تجهیزات و ابزارهای پیشرفته در هنگام حضور تکنسین در محل، خدمات ارائه شده از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده که موجب رضایت مندی مشتریان از تعمیرات در کمترین زمان می شود.

" از این رو خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی محدود به برند یا مدل خاصی نبوده و تمامی انواع مدل های سامسونگ، ال جی، کنوود، کندی، میدیا، ارج، آریستون، بوش، دوو، آاگ، سام، جنرال الکتریک، هوور، ویرپول، دلونگی، اسنوا، امرسان و غیره را  شامل می شود."

 

 

نحوه محاسبه قیمت یا هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی

بسیاری از کاربران پس از تماس با مجموعه سریعا خواهان برآورد قیمت یا هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی توسط کارشناس اپراتور می باشند. باید گفت برای تعیین هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی، باید دستگاه عیب یابی شود.

تعمیر هر یک از قطعات، نرخ مشخصی دارد و نمی توان پیش از بررسی و شناسایی قطعه آسیب دیده، در مورد هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی نظر قطعی داد. از طرفی اگر دستگاه نیاز به تعویض هریک از قطعات باشد، قیمت خود قطعه هم به هزینه نهایی تعمیرات افزوده می شود.

اینکه برند دستگاه شما چه می باشد و قطعات یدکی اورجینال استفاده شده کدام است؛ همگی تعیین کننده هزینه نهایی تعمیرات می باشند.

"با این حال تکنسین های ما بودجه شما را نیز در نظر گرفته و تلاش خواهند کرد که اولا به تعمیرات قطعات آسیب دیده بپردازند و در صورت لزوم در هنگام استفاده از قطعات و تجهیزات اصل و پیشرفته، مناسب ترین هزینه را بابت عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی از شما اخذ کنند."

منظور از گارانتی خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی دکتر تعمیرکار چیست؟

از مهمترین اهداف شرکت علاوه بر کیفیت بالای خدمات تعمیرات، رضایت مندی مشتریان است. به همین علت این مجموعه تمامی فعالیت های تعمیرکاران خود را در پایان رفع کامل مشکلات دستگاه ضمانت کرده و کارت گارانتی معتبری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

در صورت نارضایتی شما از نحوه تعمیرات و یا بروز ایرادات مجدد در دستگاه، تمامی خدمات مجددا و به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد. در ضمن شما عزیزان با داشتن شماره اشتراک خود می توانید به طور مرتب با پشتیبانی شرکت در تماس باشید و از خدمات سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی، حتی در سال های بعد نیز بهره مند شوید.

مناطق تحت پوشش خدمات تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی دکتر تعمیرکار

ما به صورت یک تیم حرفه ای، بزرگ و شناخته شده در سطح شهر تهران با داشتن شعب متعدد اعم از شمال و جنوب، شرق و غرب تمامی مناطق و محله های تهران را تحت پوشش خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی قرار داده ایم.

فعالیت دکتر تعمیرکار تنها به شهر تهران ختم نشده بلکه با گسترش شعب این مجموعه در شهرهای اطراف نظیر شهریار، فردیس، اندیشه، رباط کریم و غیره خیال مشتریان را از تعمیرات با کیفیت و تضمین شده لوازم خانگی برقی آسوده کرده است.

 

 

نحوه تماس و برقراری ارتباط با دکتر تعمیرکار

شما عزیزان می توانید با برقراری تماس تلفنی از نزدیکترین شعبه این مجموعه جهت دریافت خدمات تعمیرات در منزل و در محل استفاده کنید. در ضمن پلتفرم هوشمند سایتِ این مجموعه امکان ثبت درخواست آنلاین را نیز از طریق پر کردن فیلدهای قرار داده شده امکان پذیر کرده است.

پس از تماس شما، کارشناس اپراتور راهنمایی لازم را درباره تعمیر دستگاهتان انجام می دهد. به اینصورت که مشخصات شما همراه با مشکل دستگاهتان ثبت می شود. سپس نام تکنسین حرفه ای مربوطه بر اساس برند دستگاهتان به همراه کد اشتراکی برای شما پیامک خواهد شد.

"ظرف مدت زمان کمتر از یک الی چند ساعت تکنسین جهت ارائه خدمات و رفع ایرادات در محل حاضر می شود."

سخن آخر

دکتر تعمیرکار (https://drtamirkar.com) با بیش از 15 سال سابقه خدمات تعمیرات، متشکل از گروه بزرگ تعمیرکاران مجاز و زبده انواع برند لوازم خانگی می باشد. تعمیرات انواع مختلف از لوازم خانگی نظیر یخچال فریزر و ساید بای ساید، کولرگازی، پکیج، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، ماکروویو، تلویزیون و غیره در فهرست خدمات این مجموعه قرار دارد.

تمایز در نحوه فعالیت و خدمات تعمیرات تکنسین های حرفه ای این مجموعه به دلیل برخورداری از تحصیلات آکادمیک در کنار تجربه بالای تعمیرات تخصصی سبب انتخاب ما توسط مشتریانمان شده است.

پس چنانچه به دنبال تعمیرات حرفه ای و تخصصی ماشین ظرفشویی هستید؛ وقت را تلف نکنید و با یک تماس با ما و دریافت بالاترین سطح کیفیت از خدمات تعمیرات از مشتریان دائمی ما شوید.

نظر شما