شناسهٔ خبر: 51704054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشاورز: به اندازه ۵ بازی موقعیت ایجاد کردیم/ باخت را گردن داور نمی‌اندازم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت:امروز گیتی پسند به اندازه ۵ بازی موقعیت ایجاد کرد، تیم حریف جانانه دفاع کردند و توانستند بازی را ببرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند بعد از شکست مقابل مقاومت اظهار داشت: بازی خیلی خوب، سخن و پرفشاری بود، متاسفانه شایسته باخت نبودیم و به تیم مقاومت بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

وی افزود: موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، امروز گیتی‌پسند به اندازه ۵ بازی موقعیت ایجاد کرد، تیم حریف جانانه دفاع کردند و توانستند بازی را ببرند، بازی رفت را نیز باخته بودیم.

کشاورز خاطرنشان کرد: در این بازی بازیکنان خیلی تلاش کردند، خیلی حمله کردیم و موقعیت ایجاد کردیم اما نتوانستیم پیروز میدان باشیم؛ داور نهایت تلاش خودش را کرد و سعی می‌کنم باخت تیمم را گردن داور نیندازم.

برای اثبات توانمندی‌هایمان باید این بازی را می‌بردیم

فرهاد کشاورزی، سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز نیز اظهار داشت: به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم، می‌دانیم با چه شرایطی این‌گونه با کیفیت فوتسال بازی می‌کنیم و می‌خواهیم این مسیر را ادامه دهیم؛ از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و توانستیم پیروزی را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: هر دو تیم می‌دانستند از بازی چه می‌خواهند، گیتی‌پسند از همه رقیبان امتیاز گرفته بود و تنها تیمی که توانست مقابل گیتی‌پسند باکیفیت‌تر بازی کند، مقاومت بود؛ این موضوع از توانمندی گیتی‌پسند چیزی کم نمی‌کند و این تیم در ادامه راه به اهدافشان می‌رسد.

کشاورزی یادآور شد: گیتی‌پسند تیم باکیفیت و فنی است و از بهترین تیم‌های لیگ برتر است، تیم ما نیز در فاز تهاجمی از بهترین‌های لیگ است؛ برای اثبات توانمندی‌ها نیاز داشتیم بازی بزرگی را ببریم تا فشار و استرس بازیکنان از بین برود.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز تصریح کرد: برای رسیدن به اهدافمان تمرین کردیم و تا زمانی که من هدایت تیم را برعهده داشته باشم، به دنبال کار فنی و فوتسال بازی کردن هستیم؛ داوران نیز به خوبی از پس این بازی برآمدند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/

نظر شما