شناسهٔ خبر: 51703621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال| گیتی‌پسند باخت و صدر جدول را از دست داد

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل مقاومت البرز شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر‌ امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد که تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان میزبان مقاومت البرز بود و 

ابراهیم مهرابی‌افشار و امیر مختاررودساز داوران این دیدار بودند، علی‌رضا حسن‌زاده داور سوم و ولی‌اله رضایی وقت‌نگهدار بودند و عبدالکریم سیستانی ناظر داوری بود.

در این دیدار برای گیتی‌پسند علی‌اصغر حسن‌زاده، سپهر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، سعید احمدعباسی، فرهاد توکلی، طاها مرتضوی، علی‌رضا وفائی، مهدی کریمی، میثم خیام، میثم برمشوری، مسعود یوسف و فرید نادری به میدان رفتند.

فرهاد کشاورزی نیز سجاد بابایی، علی‌رضا صدیق، احسان سهیلی‌مقدم، علی‌رضا ابوالقاسمی‌فرد، مرتضی عزتی، مهدی نوروزی، شهاب طالبی، سهیل جاویدی، ابوالفضل افضلی، عرفان حسین‌زاده، سجاد عادلی‌پور و بهروز عظیمی را در ترکیب مقاومت قرار داده بود.

در نیمه نخست این دیدار در حالی که شاگردان محمد کشاورز در گیتی‌پسند بازی برتری ارائه دادند اما موقعیت‌های فراوانی را از دست دادند و این مقاومت البرز بود که موفق شد ۴ بار دروازه گیتی‌پسند را باز کند تا نیمه نخست با نتیجه ۴ بر یک به سود مقاومت به پایان برسد.

در نیمه دوم دوم گیتی‌پسند برای جبران گل‌های خورده وارد زمین شد اما هرچه زد به در بسته خورد و نتوانست از سد دفاع مقاومت بگذرد و در نهایت این دیدار با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل مقاومت البرز شکست خورد.

مس سونگون مساوی کرد و ۳۶ امتیازی شد و گیتی پسند صدرنشین باقی ماند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ

نظر شما