شناسهٔ خبر: 51694063 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نهم دی تبلور بصیرت ملت ایران / تجدید پیمان با ولایت

مردم انقلابی شهرستان ارومیه امروز همزمان با سایر نقاط کشور با حضور در مراسم گرامیداشت نهم دی بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمانهای نظام و انقلاب، توطئه های دشمنان در ایجاد آشوب و ناآرامی های سال ۸۸ را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،  حماسه نهم دی نماد عزت ، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمانهای انقلاب ایستادند و امروز نیز بار دیگر با شرکت پر شکوه خود در مراسم گرامیداشت دوازدهمین سالگرد نهم دی ثابت کردند که پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی: یوم الله ۹ دی روز واکسینه شدن انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام ناصر آقایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجانغربی امروز با حضور در مراسم گرامیداشت نهم دی، با بیان اینکه روز نهم دی روز واکسینه کردن انقلاب اسلامی است، گفت: یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش قدرت و معجزه الهی و تجلی وحدت ملت عاشورایی ایران اسلامی حول محور ولایتمداری، روز دشمنشناس، روز موقعیت شناسی، روز بصیرت و همبستگی ملی و دریک جمله روز واکسینه کردن نظام انقلاب اسلامی و دفاع همه جانبه مردم از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام آقایی افزود: در زمانی که دشمنان دین و صمت و طهارت و نظام در حال ترسیم و اجرای توطیه خود بودند؛مردم ولایتمدار ایران دست به دست هم دادند با تمام قدرت به صحنه آمدند و در مقابل کفر ایستادند و با حضور خود تمامی معادلات دشمن را بر هم زد و این موضوع برای همیشه ماندگار شد.

او اظهار کرد: روز نهم دی به تعبیر مقام معظم رهبری روز رویا رویی جبهه کفار در مقابل اسلام و جبهه مسلمانان بود. که با حضور خود توطئه های دشمن را برهم زدند. امروز مردم بصیر و غیرتمند آذربایجان به ویژه مردم ولایتمدار ارومیه همزمان با سایر نقاط کشور با صدایی رسا اعلام کردند که تا پای جان پشت ولایت فقیه ایستاده و از آن حمایت خواهند کرد. ومشت محکمی بر دهان بدخواهان و یاوه گویان نظام خواهند بود.

نایب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس :دروغ بزرگ تقلب در انتخابات، عامل اصلی فتنه در انتخابات شد.

حجت الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس و رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی نیز امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی؛ ضمن گرامیداشت این روز و با اشاره به نقش وحمایت مردم آذربایجان از ولایت و نظام گفت: تمام ماهیت و هویت آذربایجان در طول این چهل سال نمایان شد و همانطورکه در این سالها پشتیبان ولایت و رهبری بوده از این پس نیز پشتیبان خواهد بود.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: دشمن بیش از ده سال برای ضربه زدن نظام وانقلاب برنامه ریزی کرده بود اما حضور بی نظیر مردم دشمنان اسلام را مایوس کرد و بخاطر همین، تصمیم بر براندازی نظام در بلند مدت کردند که باز هم با درایت و آگاهی رهبری و مردم خنثی شد و در حماسه عظیم سیاسی با حضور چهل میلیونی در انتخابات، مشت محکمی بر دهان دشمن زدند. اما فتنه گران ، دنیا گران حماسه را به کام مردم تلخ کردند و فتنه ۸۸ را پیش کشیدن و باعث رنجش هشت ماهه مردم شدند.

تاج الدینی افزود: ریشه های فتنه در هوا پرستی و مقام پرستی است که اگر در جریان سیاسی باشد به فتنه تبدیل می شود.در جریان انتخابات هم دروغ بزرگ تقلب در انتخابات، عامل اصلی فتنه در انتخابات شد و رجال سیاسی با سکوت خود،عاملی در شعله ور شدن فتنه شدند تا خط بطلانی بر آرای مردم باشد و در نهایت با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری ازآرای مردم در انتخابات سیانت کردند.

امروز مردم ولایتمدار و غیرتمند ارومیه ای با حضور گرمشان در مراسم نهم دی ثابت کردند تا پای جان در مقابل بدخواهان و فتنه گران نظام و ولایت ایستاده اند.

نجیبه معصومی یکی از شرکت کنندگان در مراسم گرامیداشت نهم دی گفت: روز نهم دی روز میثاق و تجدید پیمان با آرمان های ولایت فقیه می باشد و در این روز مردم با حضور خود خط بطلان بر اندیشه های شوم دشمنان نظام و اسلام می کشند.و ما نیز با حضور در این مراسم به فرمان امام خامنه ای لبیک می گوییم.

نوریه سید اکبری یکی دیگر از شرکت کنندگان در مراسم گرامی داشت نهم دی گفت: نهم دی نشان داد که نسل سوم انقلاب نیز همانند نسل اولپشتیبان ولایت بوده و مشت محکمی بر دهان فتنه گران می باشد.نهم دی نشان داد باید بصیرت داشته باشیم در غیر این صورت دشمن بابصیرت بر کشور نفوذ کرده و به هدف اصلی خود خواهد رسید.که ما با این حضور نیت دشمن را خنثی می کنیم.

علی زارع یکی دیگر از شرکت کنندگان در مراسم نهم دی اظهار کرد: حماسه نهم دی حماسه ای بزرگ بوده و نمایانگر پیوند عمیق بین امت و رهبری است.

مدیران و مسئولان با الگو قرار دادن راه شهدا بالاخص شهید سردار سلیمانی در راس برنامه هایشان بتوانند ضمن حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، توطیه های استکبار و بدخواهان نظام را خنثی کنند.

گزارش : مهرانگیز آبروشن

انتهای پیام/گ

نظر شما