شناسهٔ خبر: 51672092 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش مصرف بنزین در زنجان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ای زنجان گفت: در ۸ ماه گذشته از امسال مصرف بنزین در زنجان ۱۳ درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حبیبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ای زنجان بااشاره به اینکه جلسات کارگروه تجزیه و تحلیل مصرف فرآورده‌های نفتی به صورت  ماهانه در  زنجان برگزار می شود، گفت: بر اساس آمار‌های به دست آمده از فعالیت بخش‌های مختلف حمل و نقل، صنایع وکشاورزی برنامه‌ریزی‌های مدون تأمین و توزیع سوخت انجام می‌شود.

او افزود: مقدار مصرف در ۸ ماه گذشته از امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال بررسی و تصمیمات لازم در راستای راهبری هوشمندانه تأمین و توزیع سوخت استان زنجان در ماه‌های آینده اتخاذ شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی در استان زنجان خبر داد و گفت: در ۸ ماه گذشته از امسال بنزین ۱۳ درصد، نفتگاز ۳ درصد، گاز طبیعی ۶ درصد و نفت کوره ۶ درصد افزایش و نفت سفید ۳۴ درصد، گاز مایع نیز ۱۰ درصد کاهش  داشته است.

او  با اشاره به وظیفه ذاتی و اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، حمل و نقل و اصناف، افزود: با مطالعه، آگاهی و رعایت قوانین و آئین‌نامه‌های صادره، افزون بر اقدامات صورت گرفته در زمینه جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی قدم برداشته شود.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان ادامه داد: بازیابی فعالیت‌های گروه‌های گشت مشترک با نیرو‌های ثابت، آموزش دیده و کارآمد از سازمان‌های متولی نیز بایستی پیگیری شود.

حبیبی در ادامه از اعلام سهمیه فوق‌العاده نفت سفید روستایی در منطقه زنجان خبر داد و گفت: مرحله جدید سهمیه نفت سفید خانوار‌های شهری و روستایی فاقد گاز طبیعی از تاریخ یکم دی ماه در کارت‌های بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد.


او افزود: در این مرحله سهمیه خانوار‌های یک تا ۴ نفره ۳۰۰ لیتر و خانوار‌های پنج نفره و بیشتر ۴۰۰ لیتر بوده و مهلت اعتبار آن یک ماهه و تا پایان دی ماه است.

 

انتهای پیام/م

نظر شما