شناسهٔ خبر: 51666679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بر اساس مشاهدات عینی و مردمی؛

افزایش حملات سگ‌های بلاصاحب در هندیجان به شهروندان

با افزایش جمعیت سگ‌های بلاصاحب در هندیجان و افزایش حملات این سگ‌ها موجی از نارضایتی و وحشت در میان مردم این شهرستان ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان افزایش گله‌های دست جمعی سگ‌های بلاصاحب در معابر و خیابان‌های شهرستان هندیجان باعث رعب و وحشت شهروندان شده است.

به تازگی و در ادامه حملات این سگ‌ها به شهروندان نیز کودک ۸ ساله هندیجانی توسط تعدادی از سگ‌های بلاصاحب مورد حمله قرار گرفت که باعث زخمی شدن وی در جوی فاضلاب از ناحیه پیشانی شد.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار ایلنا همچنین صبح امروز چند سگ بلا صاحب در نزدیکی پل ماشین‌رو هندیجان شمالی به جنوبی به چند خانم و کودک حمله کرده که اعتراض شدید آن‌ها را در پی داشت.

گشتیل یک بانوی شهروند هندیجانی در این باره گفت: مدیران دستگاه‌های مرتبط به جمع آوری و نگه‌داری سگ‌های بلاصاحب درخیابان‌ها کجا هستند؟ این مدیران خودشان با چشمانشان این صحنه ها را نمی بینند چراکه با ماشین‌هایی که زیرپا دارند متوجه مشکلات مردم در این حوزه نیستند.

 وی با اشاره به جولان سگهای بلا صاحب عنوان کرد: در پارک‌ها، معابر عمومی و خیابان‌های شهرستان هندیجان شاهد این بودم که چندین سگ به زن نابینایی حمله کردند که ۲ جوان به کمک او رسیدند.

وی در پایان از مدیران و مسئولان شهرستان هندیجان درخواست کرد باجمع آوری و نگه‌داری سگ‌های بلاصاحب، دیگر شاهد عواقب ناگوار در شهرستان نباشیم.

نظر شما