شناسهٔ خبر: 51653034 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیاردی در پردیس

اقتصاد ایران: فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری کلاهبرداری که سه سال قبل اقدام به کلاهبرداری به ارزش ۴ میلیارد تومان از کشاورزان استان فارس کرده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری میز خدمت در فاز ۸ مسکن مهر پردیس در جمع خبرنگاران در خصوص دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیاردی در پردیس، اظهار کرد: روز شنبه ۴دی ماه ماموران این فرماندهی با اقدامات پلیسی، مخفیگاه یک کلاهبردار حرفه ای که ۳سال متواری بوده را در فاز۱۱ پردیس شناسایی و پیش نیازها را برای دستگیری وی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم سال ۹۷ با خرید ۴۰ تن کشمش، از کشاورزان استان فارس کلاهبرداری کرده و در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس مخفی شده است‌.

عبدیان افزود: ماموران کلانتری فاز ۱۱ پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی مقام قضایی به محل اختفا و مخفیگاه متهم اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را پس از ۳ سال فرار از چنگ قانون به دام انداختند.

فرمانده انتظامی پردیس ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری  صراحتاَ به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از کشاورزان استان فارس به ارزش ۴ میلیارد تومان اعتراف کرد.

عبدیان اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، متهم پس از کلاهبرداری های میلیاردی در چند استان کشور سکونت داشته و طعمه های خود را اکثرا از سایت دیوار شناسایی می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان ابراز کرد: پرونده متهم پس ار تکمیل توسط پرسنل نیروی انتظامی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

برچسب‌ها:

نظر شما