شناسهٔ خبر: 51648173 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

«احمدرضا ارشدی» معاون سیاسى، فرهنگى و اجتماعى بازرس ویژه رییس جمهور شد

در حکمی از سوی رییس بازرسی ویژه و نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد، احمدرضا ارشدى از نیرو‌های خوشنام و دستپاک و متخصص به عنوان معاون امور سیاسى، فرهنگى و اجتماعى بازرسی ویژه رییس جمهور منصوب شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رییس بازرسی ویژه و نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد، احمدرضا ارشدى از نیرو‌های خوشنام و دستپاک و متخصص به عنوان معاون امور سیاسى، فرهنگى و اجتماعى بازرسی ویژه رییس جمهور منصوب شد.

ارشدى پیش از این مسئولیت هایی، چون مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بازرسى کل کشور، مشاور ریاست سازمان بازرسى کل کشور، بازرس کل امور صمت و بازرس کل امور اقتصادى و دارایى سازمان بازرسى کل کشور را برعهده داشته که بررسی پرونده‌های فساد کلانی را در کارنامه خود دارد.

چندی پیش نیز آقای سحرخیز به عنوان معاون امور اقتصادی و تولیدی بازرسی ویژه ریاست جمهور منصوب شد این دو انتصاب حاکی از عزم جدی دولت در مبارزه با فساد است در حکم انتصاب حجت الاسلام درویشیان اختیارات ویژه و خاصی به ایشان اعطا شده که اجرای آن نیازمند حضور نیرو‌های مجرب است

نظر شما