شناسهٔ خبر: 51618552 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حجت الاسلام ادیانی خبر داد

نه دی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: حماسه نهم دی یک نقطه عطف در تاریخ ملت ایران و مبارزه مستمر مردم با استکبار و حاکمان مستکبری است که برای تهی کردن نظام اسلامی از ارزش و اسلامی بودن تلاش کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه و هفته بصیرت که امروز دوشنبه ششم دی ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: حماسه نهم دی یک نقطه عطف در تاریخ ملت ایران و مبارزه مستمر مردم با استکبار است.


وی اضافه کرد: بعد از شهید والامقام مطهری آیت الله مصباح از پشتوانه‌ها و پشتیبان‌های اصلی ولایت فقیه به شمار می‌رفت و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین خاطرنشان کرد: به فرموده امام خمینی "ره" انقلاب اسلامی محاسبات همه محاسبه‌گران غرب و شرق و ایادی غرب زده و شرق زده را در هم ریخت و پیروزی انقلاب اسلامی مثل همه انقلاب‌های توحیدی جهان در صدد حذف ظلم و ستم بود و یک ملت را از بردگز و رعیت بودن نجات داد.


حجت الاسلام والمسلمین ادیانی یادآور شد: وقوع انقلاب اسلامی یک نه بزرگ به غرب و شرق بود و در راستای مبارزه با استکبار و ظلم سرمایه‌داران غارتگر شکل گرفت.


وی در ادامه تاکید کرد: نفوذ معنوی امام خمینی "ره" در لایه‌های مختلف مردمی باعث شده بود که دشمنان برای تغییر نظام اسلامی به ارتحال امام دل ببندند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رابطه نزدیکی با نیروی انتظامی در کل کشور داشت و این شخصیت یک شخصیت جهانی است.

ادیانی اضافه کرد: به گفته سردار اشتری نیروی انتظامی ۱۲۴ هزار واحد مسکونی سازمانی را تا ۵ سال آینده برای استفاده پرسنل می‌سازد.

وی همچنین یادآور شد: نیاز نیروی انتظامی به مسکن سازمانی در مجموع برای ۷۵ درصد پرسنل است و در حال حاضر فقط برای ۷ درصد عوامل نیروی انتظامی مسکن داریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: بیشترین مشکل همکارانم در نیروی انتظامی شامل مشکلات معیشتی می‌شود و در این خصوص تلاش می‌کنیم با بسته‌های حمایتی ارزاق که هر ۲ ماه یکبار بین پرسنل توزیع می‌شود بخشی از این مشکلات را مرتفع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: در انجام هیچ کدام از برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اجباری وجود ندارد و مثلا اگر فردی در نماز جماعت حاضر نباشد، توبیخ نخواهد شد و برای ما اثر بخشی مهمتر از اجبار است.

وی بیان کرد: خانواده‌ها و پرسنل ناجا در یک سایت اینترنتی میتوانند مشکلات خود را به صورت مستقیم با من در میان بگذارند و تا کنون حدود ۲۲ هزار نامه در این سایت به ثبت رسیده و تنها برای من راه دسترسی وجود دارد و بنده هر مورد از این نامه‌ها و درخواست‌ها را به طور شخصی پیگیری و رسیدگی می‌کنم.

نظر شما