شناسهٔ خبر: 51450553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

ابراهیم نصری:

خراسان رضوی دارای رتبه سوم کشوری در مجتمع‌های خدمات بین راهی

موج نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: : ارتقای کیفی مجتمع‌های خدمات بین راهی ضرورت اصلی است و برآورد می‌شود با سرمایه گذاری، برای حدود ۴۵۰ نفر اشتغال دائم و موقت ایجاد شده باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از ۲۶ آذرماه ۹۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰، هشت مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان به بهره برداری رسید و همچنین ۹ فقره موافقت اصولی جدید برای سرمایه گذاران دربخش مجتمع خدماتی و رفاهی استان اخذ شده است.

نصری در ادامه این خبر افزود: تا این لحظه در مجموع ۶۷ موافقت اصولی برای احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی در استان صادر شده است که هم اکنون این طرح‌ها در مرحله اخذ استعلام مجوز از دستگاه‌های دیگر هستند تا متعاقبا وارد مرحله ساخت شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: ۲۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دیگر نیز در استان در حال احداث است که ظرف ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: با تکمیل احداث مجتمع‌های بین راهی در دست احداث، وضعیت استان از حیث تامین مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی به شکل قابل توجهی ارتقا خواهد یافت و به رقم هر ۴۷ کیلومتر یک مجتمع خدماتی رفاهی خواهیم رسید و رتبه سوم استانهای کشور را دار هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تاکید کرد: ارتقای کیفی مجتمع‌های خدمات بین راهی ضرورت اصلی است و همکاران این اداره کل و رابطان حوزه بازرگانی و سرمایه گذاری در سطح ادارات شهرستانها، نظارت لازم بر نحوه عملکرد مجتمع داران را در خصوص عملکرد و سرویس دهی مجتمع‌های خدماتی رفاهی انجام می‌دهند و این نظارت‌ها در حال حاضر از طریق یک سامانه یکپارچه و در قالب یک برنامه موبایل انجام می‌شود.

نصری در خاتمه یادآور شد: با توجه به وسعت و امکانات مجتمع‌های خدماتی رفاهی افتتاح شده، مجتمع‌های در حال احداث، غرفه‌های تجاری و تابلو‌های تبلیغاتی واگذار شده، برآورد می‌شود با سرمایه گذاری‌های یاد شده، برای حدود ۴۵۰ نفر اشتغال دائم و موقت ایجاد شده باشد.

نظر شما