شناسهٔ خبر: 51377340 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

واگذاری بیش از ۶۲ هکتار زمین صنعتی در شهرک صنعتی مرند 2

اکبر بردباری

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی از روند تولید در شهرکهای صنعتی شهرستان مرند خبر داد گفت : 26.2 هکتار زمین صنعتی در زون های مختلف به سرمایه گذاران واگذار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سید مرتضی نیرومند اسکویی عصر دیروز در بازدید از روند اجرای طرح صنعتی سن ایچ در شهرک صنعتی مرند 2 در جمع خبرنگاران گفت : این شهرک صنعتی در سال 94 به بهره برداری رسید و واگذاری قطعات صنعتی آغاز و تا کنون 26.2 هکتار زمین صنعتی برای سرمایه گذاران و صنعتگران استان واگذار شده است.

وی افزود : اراضی واگذار شده دارای زیرساخت و امکانات زیربنایی از جمله برق،گاز و مخابرات به منظور ساخت و ساز و استقرار واحد‌های صنعتی می باشد .

نیرومند اسکویی زون‌های صنعتی قابل واگذاری را در این شهرک صنعتی 7 زون بیان کرد و گفت: برق و الکترونیک، نساجی، سلولزی، کانی غیرفلزی، فلزی، شیمیایی و صنایع غذایی جزو زون‌های شهرک صنعتی مرند 2 می باشد که از این زون ها، 9 قطعه زمین صنعتی در زون فلزی، 7 قطعه زمین صنعتی در زون شیمیایی، 5 قطعه زمین صنعتی در زون غذایی و در زون های سلولزی و کانی غیر فلزی هرکدام یک قطعه واگذار شده است.

وی در خصوص طرح صنعتی سن ایچ عنوان کرد : این طرح صنعتی در زمینی به مساحت 13.2 هکتار در سه فاز با سرمایه گذاری بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال در فاز اول برای 50 نفر و تا پایان پروژه برای 1500 نفر بطور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی در ادامه از روند اجرای پروژه های عمرانی این شهرک بازدید کرد و گفت : در سال جاری به منظور اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی مرند ۲، با اعتبار بالغ بر 120.3 میلیارد ریال اقدام نموده است.

 

وی گفت: عملیات زیرسازی در خیابان های شهرک و 12 هزار مترمربع آسفالت ریزی در معابر شهرک صنعتی و در حدود 450 متر طول جدول گذاری اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در خصوص انتخاب پیمانکار برای اجرای سایر معابر شهرک صنعتی مرند ۲ تصریح کرد: بعد از انجام تشریفات قانونی خیابان‌سازی با اعتبار بالغ بر 80میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

وی در خصوص تکمیل ایستگاه گاز و شبکه گاز شهرک صنعتی مرند دو توضیح داد: اجرای ایستگاه گاز شهرک صنعتی به اتمام رسیده و اجرای پروژه شبکه گاز نیز در طول 850 متر طول کامل به بهره برداری رسیده است.

نیرومنداسکویی با اشاره به اجرای شبکه توزیع آب گفت : تجهیز چاه و اجرای قسمتی از شبکه توزیع آب با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما