شناسهٔ خبر: 51338916 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کار، پاسخ همه چیز نیست

رئیس جمهور درحالی صد روزش را به اتمام رسانده که فقط در یک قلم با واکسیناسیون گسترده مرگ و میر کم شده و زندگی روال عادی پیداکرده. آنوقت یک تشکل انقلابی سفرهای استانی را زیر سوال می‌برد.آیا در چنین شرایطی، کار پاسخ همه شبهات است؟

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، فرزاد جهان‌بین نوشت: رئیس جمهور در حالی صد روزش را به اتمام رسانده که فقط در یک قلم، با واکسیناسیون گسترده، مرگ و میر کم شده و زندگی روال عادی پیدا کرده است. آن وقت انجمن اسلامی دانشگاه شریف، بیانیه سیاسی تند می خواند و یک تشکل انقلابی نیز، سفرهای استانی را زیر سوال می برد. احمدی نژاد هم به مناسبت شانزده آذر می تازد. آیا در چنین شرایطی، کار و کار پاسخ همه شبهات است؟ هرگز.

وقتی اصلاح طلبان تندرو و احمدی نژاد و اپوزیسیون خارج نشین به هم می رسند و آمریکاییها هفت شرط بنیان برافکن برای ادامه مذاکرات و دادن آنچه متعهد به ما بودند، می گذارند، یعنی یک جبهه تشکیل شده که مساله شان نه کار ما بلکه موجودیت ما هست. آری باید کار کرد و کار کرد اما از تبیین حقایق فروگذار نبود و در جنگ روایت ها، هوشمندانه عمل کرد و نیز مراقب بود تحت تاثیر این جبهه، گل به خودی نزد. و اینگونه هست که رهبر حکیم انقلاب در دیدار با پرستاران و مدافعان سلامت، چندباره فرمودند: حقایق را روایت کنید و الا دشمن به دروغ روایت می کند.

انتهای پیام/

نظر شما