شناسهٔ خبر: 51294548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد؛

حضور ۱۰۰ دانشجوی علاقه‌مند در کارگاه فن بیان و گویندگی

کارگاه حضوری فن بیان و گویندگی با حضور ۱۰۰ دانشجوی علاقه‌مند به همت کانون همیاران مشاور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این دانشگاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرکرد، کارگاه حضوری فن بیان و گویندگی به همت کانون همیاران مشاور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و با حضور معاون فرهنگی دانشجویی و مسئول دفتر مشاوره امین این دانشگاه و ۱۰۰ نفر از دانشجویان علاقه‌مند به گویندگی در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) این دانشگاه به مدت دو روز برگزار شد.

گوینده واحد اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری- شهرکرد به عنوان مدرس این کارگاه درباره اهمیت فن ‌بیان و مهارت برقراری ارتباط مؤثر در روابط انسانی به‌خصوص در عصر حاضر مطالبی را عنوان کرد و گفت: سواد ارتباطی یکی از معیارهای تعریف انسان باسواد از نظر یونسکو به شمار می‌رود.

بهزاد اسماعیلی تبیین کرد: مهارت فن بیان مانند هوایی که در آن نفس می‌کشیم ما را احاطه کرده چراکه مهم‌ترین نوع بیان و ارتباط، ارتباط با خود و گفت‌وگوهای درونی است.

حضور ۱۰۰ دانشجوی علاقه‌مند در کارگاه فن بیان و گویندگی

وی اظهار کرد: آنچه که انسان با خودش تکرار می‌کند بدون شک در دنیای پیرامونش به وقوع می‌پیوندد؛ زیرا زبان برنامه‌ریزی ذهن ناخودآگاه انسان، زبان کائنات است.

گوینده واحد اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری- شهرکرد توضیح داد: علم روانشناسی در این زمینه خدمات خوبی به بشر ارائه کرده و روانشناسان رسالت سنگینی برعهده دارند. روانشناسان باید تمام توان خود را به کار گیرند تا هم خود انسان مؤثری در جامعه باشند و هم راهنما و گوش شنوای هم نوعانشان باشند. درواقع هر روانشناس بیشتر از یک نفر است.

در پایان این کارگاه دوروزه به شرکت کنندگان گواهی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/۴۰۶۲/

نظر شما