شناسهٔ خبر: 51294507 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

محتوای اضافه جدیدی برای Destiny 2 در دسترس قرار گرفت

امیررضا لاهوتی

صاحب‌خبر -
در این محتوای اضافه رایگان به محتویاتی از قبیل سلاح هایی الهام گرفته شده از Halo و یک فعالیت جدید با پشتیبانی از شش بازیکن به نام Dares of Eternity دسترسی پیدا می‌کنید.

هم‌اکنون محتوای اضافه جدیدی برای بازی Destiny 2 به مناسبت 30‌امین سالگرد تاسیس کمپانی به نام Bungie 30th Anniversary Pack در دسترس قرار گرفته است.

برای تجربه‌ی این محتویات جدید، لازم است نسخه‌ی Beyond Light بازی را داشته باشید و این محتوای اضافه را به قیمت 25 دلار خریداری کنید. و پس از انلاین شدن سرورها در ساعت 21:30 به وقت ایران به تجربه این محتوای اضافه بپردازید، تا آن زمان نگاهی به جدیدترین تریلر انتشار یافته از بازی که در آن تمام محتویاتی را که بازی‌بازان می‌توانند منتظر آن باشند، بیندازید.

بازی‌بازان با خرید این محتوای اضافه، به محتویات جانبی Grasp of Avarice، که یک دانجن جانبی سه نفره بر‌ اساس Loot Cave های Cosmodrome است، دسترسی پیدا می‌کنند.

همچنین بازی‌بازان می‌توانند به استفاده از یک زره جدید بر اساس Thorn، همراه با با سلاح‌هایی مانند Eyasluna ،Matador 64 ،1000-Yard Stare و Hero of Ages (مینی الهام گرفته از اسطوره‌ها) و از همه مهم‌تر به راکت لانچر Gjallarhorn و کاتالیزور‌هایش بپردازند.

این بازیکنان همچنین هدیه‌هایی به صورت ornament که الهام گرفته از پوشاک دهه 90 میلادی و مسابقات دو ماراتن هستند، دریافت می‌کنند.

برای بازی‌بازان free to play نیز محتویات جدیدی از قبیل انواع سلاح‌های سنگین، شمشیر‌های نوری و مرحله‌ی جانبی جدید شش نفره، به نام Dares of Eternity که بر اساس Halo’s Magnum است، وجود دارد.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

Destiny 2 – Bungie 30th Anniversary Pack

برای اطلاعات بیشتر از این محتوای جانبی میتونین به صفحه رسمی بانجی مربوط به این محتوا مراجعه کنید.

🏻
🏻

برچسب‌ها:

نظر شما