شناسهٔ خبر: 51294469 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

مدیرکل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

موضوعات اشتغال و تعاونی ها، صدرنشین شکایات مردمی | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیشترین شکایات که از سوی مردم مطرح می شود مربوط به اشتغال و کارآفرینی و تعاونی هاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهری طالبی دارستانی در حاشیه ملاقات مردمی و چهره به چهره با مردم استان لرستان اظهار کرد: در جریان سفرهای استانی با اقشار مختلف جامعه هدف این وزارتخانه چون بازنشستگان، افراد دارای معلولیت، کارگران و فعالان در تعاونی ها، متقاضیان وام و کارآفرینی دیدار می کنیم .

وی افزود: با تاکید دکتر عبدالملکی، بنده به عنوان مدیرکل بازرسی،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و آقای حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع به عنوان دو نماینده تام الاختیار در سفرهای استانی حضور پیدا می‌کنیم و شکایات، درخواست ها و مطالبات مردمی را بررسی و پیگیری می‌کنیم .

طالبی دارستانی  همچنین درباره فرآیند کار بیان کرد: مردم درخواست های خود را در یک متن ارائه می‌دهند، درخواست به مسئول مربوطه استانی ارجاع داده می شود، بر اساس نظر کارشناسی آنان، دستور پیگیری و حل مشکل مردم برطرف شود .

به گفته وی، همچنین در سامانه ی سامد ثبت شده و پس از آن پیگیری می شود تا در بازه‌ی زمانی مشخص، مشکل افرادی که مراجعه کرده اند حل شود .

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده در سطح استان ها سرمایه های سرگردان و فرصت های شغلی فراوانی وجود دارد که متاسفانه به درستی اختصاص داده نمی شوند و باید در این زمینه برنامه ریزی درست صورت گیرد.

نظر شما