شناسهٔ خبر: 51294382 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رایولا: می‌توانیم با هالند بر بازار نقل‌وانتقالات تاثیر بگذاریم

مدیر برنامه‌های مهاجم نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند درباره آینده حرفه‌ای این بازیکن سخن گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارلینگ هالند که پس از پیوستن به بوروسیا دورتموند به درخشش خود ادامه داده، همچنان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد و گفته می‌شود تابستان آینده از جمع زردپوشان وستفالن جدا خواهد شد. او بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش دارد که در پایان فصل جاری قابلیت فعال شدن خواهد داشت و همین موضوع کار مشتریان او را آسان می‌کند.

مینو رایولا مدیر برنامه‌های مهاجم نروژی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان درباره آینده حرفه‌ای این مهاجم نروژی گفت: دو سال است که به این موضوع فکر می‌کنیم. ایده‌های روشنی در مورد اینکه ارلینگ باید به کجا برود، داریم و البته به آنچه بازار نقل‌وانتقالات ارائه می‌دهد هم نگاه می‌کنیم. اگر این کار را نمی‌کردم، مدیر برنامه بدی می‌شدم. می‌توانیم با بازیکنی همچون هالند بر بازار نقل‌وانتقالات تاثیر بگذاریم.

وی افزود: این بازار نیست که بر ما تأثیر می‌گذارد. با بازیکنانی که دارم، بازار نقل‌وانتقالات را تغییر دادم. ما مدیر برنامه‌ها، بازی دوم را در کنار فوتبال ایجاد کرده‌ایم. شاید مدیران ورزشی از من متنفر باشند، اما من از کسی متنفر نیستم. فقط کارم را انجام می‌دهم و به همین دلیل است که دوست دارم از محدودیت‌ها فراتر بروم.

هالند 21 ساله  که تاکنون در 72 بازی برای دورتموند به میدان رفته و آمار 74 گل زده را به ثبت رسانده، این فصل نیز شروع خوبی داشته و در 13 بازی موفق به ثمر رساندن 17 گل شده و 4 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. قرارداد فعلی او با دورتموند تا سال 2024 اعتبار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما