شناسهٔ خبر: 51294364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقه ای برای نیک اندیشی و امور خیر در ورزشگاه هرم لارستان

لارستان- ایرنا- مسابقه ای برای پیشی گرفتن در انجام کارهای خیر خواهانه با حضور مردم و مسئولان در ورزشگاه روستای هرم بخش جویم لارستان فارس برگزار شد که دو تن از خیرین و نیک اندیشان نام آور این خطه (حاج سهراب و فرج الله عسکری) با بزرگ منشی تمام قهرمان این رقابت معنوی شدند.

صاحب‌خبر -

طرح چمن مصنوعی روستای هرم بخش جویم با مساحتی بیش از یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال با همت والای این دو نیکوکار ساخته شده است.

فرماندار ویژه لارستان روز پنجشنبه به پاس قدردانی از خیرین و نیک اندیشان این کهن دیار گفت: قهرمانان واقعی در میدان و عرصه های انسان ساز شماها هستید؛ به تاسی از آیه  (فَاستَبِقوا الخیرات) با رفتار و اندیشه پاک و نیکویتان پرچمدار و نماد انسانیت و مهروزی می شوید و همواره نام و یاد لارستان بزرگ را با بزرگ منشی و نیک روشی خود در یادها و خاطره ها زنده نگه داشته اید.

جلیل حسنی تاکید کرد: ساخت چمن مصنوعی در یک روستای کوچک با مشارکت ۱۰۰درصدی مردم و خیرین را نباید یک اقدام کوچک شمرد، این گونه کارهای ارزشمند از سوی خیرین لارستانی به ویژه در چنین شرایطی که دولت با محدودیت های منابع مالی مواجه است بهترین پشتوانه و دلگرمی برای مدیریت اجرایی و دولت نیز محسوب می شود.

وی بیان کرد: ورود و مشارکت خیرین و نیک اندیشان به کارهای عام المنفعه و بر اساس نیاز سنجی درست آن هم برای جونان و روستاها و مناطق محروم امری بسیار ارزشمند و در خور توجه است که باید قدر دانست.

حسنی تصریح کرد: توسعه فضاهای ورزشی و ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی کوچک و بزرگ در شهرها و روستاها و نقاط دورافتاده یکی از ضروریت‌های و نیازهای اساسی جوانان است که با باید با جدیت ادامه یابد.

۲۷ آبان ماه ۱۴۰۰ همچنین ۲ زمین چمن مصنوعی، با اعتباری افزون بر ۱۷ میلیارد ریال در شهر دهکویه و روستای دُرز از توابع شهرستان لارستان مورد بهره برداری قرار گرفته بود.

هم اینک بیش از ۱۵ طرح مهم ورزشی از ساخت سالن های چندمنظوره تا احداث زمین های چمن و سالن های کشتی و زورخانه ای با اعتبار بیش از هزار میلیارد ریال در این شهرستان در حال اجراست که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها از حدود ۱۰ تا بالای ۷۰ درصد است.

شهرستان لارستان با جمعیتی افزون بر ۲۳۰ هزار نفر دارای پنج بخش ، هشت شهر و ۱۷۹ روستای دارای سکنه در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز مرکز استان فارس قرار دارد.

نظر شما