شناسهٔ خبر: 51293875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

فصل دانشجو(۱۳۰)/ امام جمعه بروجن:

۱۶ آذر روز بصیرت دانشجو است

امام جمعه شهرستان بروجن گفت: ۱۶ آذر روز بصیرت دانشجو بوده و بصیرت به این معنی که دانشجو درک کند دشمن او چه کسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بروجن، حجت‌الاسلام سیدمحمد احمدی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن اظهار کرد: ۱۶ آذر روز بصیرت دانشجو بوده و بصیرت به این معنی که دانشجو درک کند دشمن او چه کسی است. جایگاه دانشجو و فراگیری علم از نگاه دینی و قرآنی بسیار رفیع بوده و توجه به تزکیه نفس و تقوی الهی در کنار فراگیری علم نقش مهم و ارزشمندی دارد.

امام جمعه شهرستان بروجن استکبارستیزی و استکبارشناسی را از دیگر موهبت‌های دانشجوبودن دانست و افزود: دانشجویان با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی در مبارزه با آمریکا در جریان انقلاب اسلامی تا به امروز این نقش استکبارستیزی را در اختیار دارند و باید به این نقش افتخار کنند.(بیشتر بخوانید)

نقش مؤثر جنبش دانشجویی در پیشبرد اهداف کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی در یک سال گذشته با تشریح نقش مؤثر جنبش دانشجویی در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی، دانشجویان را الگوی خودباوری و نیروی محرکه روبه‌جلو بین اقشار دیگر جامعه عنوان کرد.

بابک کیوانی گفت: جذب حداکثری دانشجو یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن در سال تحصیلی جاری و سال‌های آتی است.

۱۶ آذر روز بصیرت دانشجو است

به گزارش آنا در ادامه این مراسم از برگزیدگان علمی گروه‌های آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/

نظر شما