شناسهٔ خبر: 51293853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال آلومینیم اراک:

رویه محتاطانه مربیان کیفیت بازی فوتبال را پایین می‌آورد

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بعضی مربیان فوتبال کشور محتاط کار می کنند و تنها به فکر این هستند که نبازند و این ریه کیفیت بازی فوتبال را پایین می‌آورد.

صاحب‌خبر -

 «رسول خطیبی» عصر روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با فجر سپاسی شیراز، افزود:  خوشحال هستم که تیم آلومینیوم اراک هجومی بازی می‌کند و تمام تیم‌ها در برابر این تیم رویه دفاعی دارند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: تیم آلومینیوم اراک می‌کوشد تا مانند برخی تیم‌های دیگر لیگ برتر کشور فوتبال زیبا را به نمایش بگذارد و شیوه و روش تمامی مربیان قابل احترام است.

خطیبی یادآور شد: با توجه به فاصله کم تیم‌های لیگ برتر کشور از نظر امتیازی، تمامی بازی‌ها دشوار هستند و رقابت پیش رو بین آلومینیم اراک با فجر سپاسی شیراز نیز آسان نیست.

وی، اصلاح ساختار ورزشگاه‌ها را لازمه حضور بانوان دانست و گفت: اکنون بعضی تیم‌ها هنوز زمین و رختکن مناسب ندارند و یا رختکن به‌گونه‌ای است که بازیکنان نمی‌توانند لباس خود را عوض کنند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما تیم اول آسیا هستیم ولی از نظر ساختاری در زمره ۳۰ تیم آسیایی نیز قرار نمی‌گیریم  و  امید است توجه به ساختار ورزشگاه‌ها در دستور کار مدیران و فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

خطیبی افزود: قرارداد بازیکنان تیم آلومینیوم اراک ۲ ساله بود و از نظر جدا شدن بازیکنان در نیم فصل مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: می‌توان تیم آلومینیوم اراک را تقویت کرد ولی اکنون نیازی به این مهم نیست.

دیدار تیم‌های فجر سپاسی شیراز و آلومینیوم اراک در قالب هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوزدهم آذرماه جاری در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

نظر شما