شناسهٔ خبر: 51293770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با همکاری نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف در استان اردبیل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، ظهر امروز در اولین مجمع مشورتی و هم‌اندیشی ستاد کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدای والامقام استان اردبیل فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده کرده و همانند ۸ سال دفاع مقدس عطر و بوی شهید و روحیه شهادت‌طلبی و جهادی در سطح جامعه حس شود.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان استانی باید به‌صورت جهادی پای کار آمده و در برگزاری کنگره شهدای والامقام استان اردبیل اهتمام بیشتری داشته باشند تا شاهد ترویج روحیه شهادت‌طلبی و حرکت جهادی در سطح جامعه و بین جوانان باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عنوان کرد: برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل سبب ایجاد گفتمان خدمت‌رسانی به مردم و مردم‌یاری و مردم‌نوازی شده و همچنین محرومیت‌زدایی و آغاز یک حرکت فرهنگی، از اهداف برگزاری این کنگره است.

روحیه جهادی و ایثارگرانه سبب رفع مشکلات جامعه می‌شود

رضا قاسمیان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل نیز در این مراسم تصریح کرد: با برگزاری هر چه بهتر و مطلوب این کنگره دست یاری از شهدای والامقام می‌طلبیم و مطمئنا تنها با روحیه ایثارگری و جهادی رفع مشکلات کنونی جامعه امکان‌پذیر است.

وی افزود: جدول ارزیابی عملکرد مسؤولان استانی تدوین شده و عملکرد مسؤولان بر اساس معیارهای موجود در این جدول سنجش می‌شود که یکی از اصلی‌ترین معیارهای آن حرکت در مسیر شهدا با روحیه جهادی و ایثارگرانه است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد: بی‌تفاوتی به خون شهدا خطایی غیرقابل گذشت است و از همین رو باید تمامی مسؤولان و مدیران استانی توجه به این نکته را سرلوحه کار خود قرار داده و با روحیه جهادی برای حل مشکلات استان قدم بردارند.

قاسمیان تصریح کرد: مطمئنا بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه در سایه این کنگره حل می‌شود و لذا باید از ظرفیت این کنگره ملی نهایت استفاده را برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما