شناسهٔ خبر: 51293760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

دغدغه‌های استان مرکزی در دیدار با رئیس دولت ارزیابی شد

خمین - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: دغدغه ها، مشکلات و چالش‌های استان مرکزی در دیدار امروز(پنجشنبه) مجمع نمایندگان دیار آفتاب با رئیس دولت سیزدهم مطرح و ارزیابی شد.

صاحب‌خبر -

«علیرضا نظری» در گفت و گو با ایرنا توضیح داد: توسعه نیافتگی زادگاه امام راحل ، تحقق ناقص مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به خمین از جمله راه‌اندازی و ایجاد شرکت سایپا با تولید سالانه ۱۵۰ هزار خودرو ، ایجاد زیرساخت برای توسعه صنعت گردشگری، تامین اعتبار لازم برای ایجاد راه های مواصلاتی این شهرستان، از مهمترین موارد مطرح شده مربوط به حوزه انتخابیه خمین در دیدار با رئیس جمهوری بود.
نظری با اشاره به واردات دستگاه‌های مستعمل به کشور و ایجاد اختلال در تولید شرکت هپکو اراک با این نوع واردات گفت: نمایندگان اراک با اشاره به این موضوع، احتمال ورود ۱۲ هزار دستگاه مستعمل با کارکرد بالای پنج سال را زنگ خطری برای تولید داخلی دانستند و رئیس جمهوری نیز با اطلاع از این موضوع دستور داد تا با قید فوریت از این نوع واردات متوقف شده و با ثبت سفارش داخلی از ورشکستگی شرکت های مادرتخصصی جلوگیری شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت نگران کننده آلایندگی هوا در شهرهای صنعتی استان، به ویژه اراک و حاد شدن این موضوع در روزهای اخیر بر اثر مازوت سوزی نیروگاه شازند در محضر رئیس جمهوری تشریح شد و دستور رسیدگی فوری گرفت.

نظری خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری با شنیدن دغدغه مجمع نمایندگان و استاندار مرکزی، موارد را به معاونت اجرایی یادآور شد و قرار شده است که تا کسب نتیجه پیگیری مستمر ادامه یابد.
نظری افزود: مجمع نمایندگان استان مرکزی از رئیس دولت سیزدهم برای سفر به استان مرکزی دعوت کردند.

استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی هفت کرسی نمایندگی دارد.

نظر شما