شناسهٔ خبر: 51293695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان کرمانشاه

فاطمه احمدیان

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان کرمانشاه با حضور بیش از ۴۷ دستگاه اجرایی، مراکز آموزشی و دانشگاهی آغاز بکار کرد.

صاحب‌خبر -

سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه در افتتاحیه این نمایشگاه که امروز(۱۸ آذر) همزمان با مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان برگزار شد، بااشاره به برپایی این نمایشگاه بصورت مجازی، اظهار کرد: امسال برای دومین سال متوالی است که به دلیل شیوع بیماری کرونا نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری را به شکل مجازی برگزار می کنیم.

وی افزود: فراخوان برگزاری این نمایشگاه از ۱۳ آذر داده شد که در نهایت ۴۷ دستگاه اجرایی، مراکز آموزشی و دانشگاهی برای شرکت در آن اعلام آمادگی کردند.

رئیس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد: در این نمایشگاه ۳۵۸ محصول و ۳۲۱ دستاورد پژوهشی و فناوری بارگذاری شده که علاقمندان می توانند از آن بازدید داشته باشند.

وی مدت زمان برپایی این نمایشگاه را از امروز(پنجشنبه) به مدت یک هفته اعلام کرد و گفت: علاقمندان می توانند برای بازدید از آن به آدرس www.p.kti.ir مراجعه کنند.

آزادی از تفاوت نمایشگاه امسال با سال گذشته هم گفت و افزود: در نمایشگاه مجازی امسال تلاش کرده ایم تا قابلیت های بیشتری به آن اضافه کنیم و فیلم، صوت، تصویر و اطلاعات کاملی از دستاوردهای پژوهشی و فناوری یکسال گذشته استان در آن بارگذاری شده است.

به گفته این مسئول در نمایشگاه امسال این قابلیت فراهم شده که بازدید کنندگان و شرکت کنندگان بتوانند برای همکاری و تعامل باهم ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

نظر شما