شناسهٔ خبر: 51293569 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در منزل شهید مدافع سلامت

تهران- ایرنا -همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در منزل شهید مدافع سلامت، دکتر زهرا خدابنده‌لو از مقام شامخ شهدای سلامت تجلیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا،  سعیدرضا عاملی در این دیدار با اشاره به اینکه آنان که عمرشان را برای خدمت به خلق خدا صرف کنند، شهید راه خداوند هستند، گفت:در روایات داریم که یک شبانه روز در قیامت، ۵۰ هزار سال طول می‌کشد، انسان‌هایی که از دنیای پس از مرگ درک درستی دارند و جاودانگی را می‌شناسند، در این دنیا به امر خیر توجه کرده و زندگی خود را صرف عمل صالح می‌کنند.

وی افزود: همه افراد دارای این روحیه و این هوش نیستند که باید از دنیا برای توشه آخرت بهره برد، دنیا خیلی سریع می گذرد و برگشتی در کار نیست و خوشا آنان که با هوش آخرتی در این عالم زندگی می کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تقدیر از مادر و خانواده این شهید والامقام و ادای احترام به روح پدر این شهید، از خداوند متعال برای این خانواده صبر و توفیق الهی را خواستار شد.

بر اساس اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی،  دکتر زهرا خدابنده لو از مدافعان سلامت و مسئول فنی انستیتو کانسر در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران، از نیروهای جهادی بود که فعالیت‌های داوطلبانه بسیاری در مناطق محروم کشور انجام داد و پس از عمری مجاهدت و بر اثر بیماری کووید ۱۹ در ۱۸ مهر ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافت.

۱۳۵۲

نظر شما