شناسهٔ خبر: 51293419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

گروه استان‌ها_معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوجوبه‌نقل از اداره اطلاع رسانی پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ جهانبخش محمدی سیرت اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، در کمترین زمان ممکن مأموران پلیس مبارزه با  مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور شیراز  به یاسوج ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور شیراز به یاسوج به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

محمدی سیرت با بیان اینکه راننده با بی‌توجهی به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل متواری شد، تصریح کرد: پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودرو متوقف و راننده با توجه به تاریکی شب از محل متواری و ماموران در بازرسی از این خودرو 220 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: خودرو نیز به پارکینگ منتقل شده است.

انتهای پیام/542/ی

برچسب‌ها:

نظر شما