شناسهٔ خبر: 51293406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آیت الله سعیدی:

ارتباط با دشمنان نیازمند معرفت و اقتدار است

محسن صفری

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: برائت از دشمنان به معنی قطع روابط اقتصادی و انسانی با آنها نیست بلکه نیازمند معرفت، ظرافت و اقتدار است اگر ما به اهل بیت(ع) متوسل شویم آنها راه را برای ما باز می کنند.

صاحب‌خبر -

آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: حضور محبان اهل بیت(ع) در حرم‌ها و رفتن به زیارت آنها به معنی تأسی به اهل بیت(ع) در زندگی است.

وی با بیان اینکه در زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها آمده است که ما با حب اهل بیت(ع) به خدا تقرب می جوییم و از دشمنان خدا اعلام برائت می‌کنیم، گفت: محبت و برائت دو بال ایمان هستند و هر دو با هم و در کنار هم مؤثر است بنابراین نمی توان ادعا کرد که محب اهل بیت(ع) هستیم اما از دشمنان خدا و اهل بیت(,) برائت نمی جوییم.

نماینده ولی فقیه در استان قم یکی از وظایف وزارت امور خارجه را نشان دادن محبت‌ها و برائت‌ها در نظام اسلامی دانست و افزود: باید تفاوت ما با کسانی که از نظر اعتقادی و فکری در دایره محبت اهل بیت(ع) نیستند مشخص شود تا کسانی که مؤمن نیستند گمان نکنند که ما بی خط و بی رنگ هستیم.

وی افزود: برائت از دشمنان به معنی قطع روابط اقتصادی و انسانی با آنها نیست بلکه نیازمند معرفت، ظرافت و اقتدار است و اگر ما به اهل بیت(ع) متوسل شویم آنها راه را برای ما باز می کنند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه ما به کمک خداوند و اهل بیت(ع) برای حفظ نظام امیدوار هستیم، افزود: مردم به این دولت و نظام اعتماد دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما