شناسهٔ خبر: 51293348 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

ورزشگاه دیدار پیکان و پرسپولیس مشخص شد

ورزشگاه دیدار پیکان و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، سعید دقیقی درباره وضعیت تیم پیکان و میزبانی از استقلال در ورزشگاه دستگردی تهران اظهار کرد: در بازی‌های گذشته بدشانس بودیم وگرنه جایگاه‌مان نباید اینجای جدول باشد. این ورزشگاه شرایط و امکانات خوبی دارد و گل‌گهر هم به دنبال این بود که بازی با استقلال در این ورزشگاه برگزار شود. روز گذشته هم بازی سایپا در این ورزشگاه انجام شد و باید از مسئولان ورزشگاه تشکر کنم که خیلی کمک کردند تا شرایط چمن به وضعیت ایده‌آل برسد.

وی در مورد اینکه در هفته دهم لیگ برتر پیکان در کدام ورزشگاه میزبان پرسپولیس خواهد بود، بیان کرد: قطعاً ما یک تیم تهرانی هستیم ورزشگاه دستگردی هم به‌عنوان ورزشگاه اصلی خانگی ما معرفی شده است. مسئولان ورزشگاه دستگردی خیلی همراه و پرتلاش هستند تا کار را پیش ببرند. البته به دنبال این هستیم که در ورزشگاه پیکان میزبان حریفان باشیم که این مسئله زمان‌بر است.

مدیر تیم پیکان درباره مشترک بودن وکیل تیم پیکان و بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: من دقیق شرایط را نمی‌دانم اما دنبال موضوع هستیم. پیکان تابع قوانین فدراسیون فوتبال است و می‌خواهیم که حق به حق‌دار برسد. اگر ایرادی هست و حقانیتی هست، می‌خواهیم به حق‌مان برسیم.

انتهای پیام/۴۰۴۸/پ

نظر شما