شناسهٔ خبر: 51292538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خطیبی: بازی فردا برای تیم ما آسان نیست

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: در لیگ امسال همه تیم‌ها فاصله کم است، بازی فردا برای تیم ما آسان نیست و امیدوارم برای فجر شهید سپاسی یک بازی خوب باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رسول خطیبی ظهر امروز در نشست خبری قبل از دیدار با فجر شهید سپاسی اظهار کرد:  همه بازی‌های سخت است، در لیگ امسال همه تیم‌ها فاصله کم است، بازی فردا برای تیم ما آسان نیست و امیدوارم برای فجر شهید سپاسی یک بازی خوب باشد.

وی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار کرد: حدود ۲۵ سال پیش در آلمان بازی می‌کردم هنوز ساختار آنجا، اینجا نیست و اگر ۵۰ سال دیگر پیش برود این ساختار را پیدا نخواهیم کرد، فکر می‌کنم اگر به ساختار ورزش اهمیت دهیم همه‌چیز مهیا می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه کرد: هنوز هم برخی از تیم‌ها زمین مناسب ندارند و برخی هم اصلاً زمین و حتی در این سرما رختکن هم ندارند.

خطیبی بیان کرد: برخی از مدیران ما فوتبالی‌اند و به ساختارها رسیدگی می‌کنند و امیدوارم فدراسیون فوتبال و مسئولان بالا رتبه به ساختار توجه بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه ما در آسیا تیم‌ اول هستیم ادامه داد: اما در ساختار جزو ۳۰ کشور اول هم نیستیم و این یعنی اینکه باید در ابتدا ساختار را درست کنیم چراکه اگر ساختار درست نباشد حتی آقایان را هم در ورزشگاه نداریم، چه برسد به بانوان.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به بحث جدایی بازیکنان گفت: با اکثر بازیکنان تیم قرارداد دو ساله بسته شده و  نگرانی و مشکلی در این خصوص نداریم؛ ما می‌توانیم تیم را تقویت کنیم اما در حال حاضر نیازی به این کار نداریم چون همه خوب کار می‌کنند.

خطیبی درباره پایین آمدن کیفیت لیگ برتر بیان کرد: تیم‌ها و مربیان محتاط کار می‌کنند و فقط فکر نباختن هستند؛ این باعث می‌شود کیفیت فوتبالمان پایین می‌آید اما از اینکه تیمم هجومی بازی می‌کند، خوشحالم. همه تیم‌ها جلوی تیم ما شکل دفاعی به خود می‌گیرند. چند تیم فوتبال زیبایی ارائه می‌دهند و امیدوارم بقیه تیم‌ها هم به فوتبال زیبا رو بیاورند.

وی همچنین بیان داشت:‌ با این برنامه‌ریزی مسابقات، هر ۴-۵ روز باید بازی کنیم و با توجه به این که مساحت کشور و فاصله شهرها زیاد است کار برای تیم‌ها سخت می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما