شناسهٔ خبر: 51281826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

گره گشایی امور و کاهش مشکلات مردم محور اصلی خدمات دولت است

گچساران - ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گره گشایی از امور و کاهش مشکلات مردم بمنظور بهبود وضعیت معیشتی محور خدمات دولت سیزدهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید گچساران با اشاره به نقش مردم در صحنه های مختلف در طول بیش از چهار دهه حاکمیت نظام حمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نگاه عدالت محور به همه شهروندان و خدمت صادقانه از راهبردهای دیگر دولت سیزدهم  است. 

وی ابراز داشت: شهرستان گچساران با داشتن ابر میدان های نفت و گاز دارای توانمندی های زیادی است و مردم این خطه با پیشتازی در نهضت انقلاب شایسته خدمات بیشتری هستند. 

وی عنوان کرد:بی توجهی به حاشیه ها و تلاش برای توسعه و تحول همه جانبه در اولویت فعالیت های مسوولان باشد. 

استاندار  کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:ایجاد نیروگاه سیکل ترکیبی، پالایشگاه و تکمیل طرح های نیمه تمام برای رونق اشتغال و تولید در شهرستان گچساران نیازمند تلاش مضاعفی است. 

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به اینکه وظیفه نمایندگان خانه ملت قانونگذاری و نظارت بر امور است گفت: درخواست های مکرر شغل از وکیل مردم نشان دهنده این است که اشتغال مطالبه اصلی شهروندان این شهرستان است. 

سید ناصر حسینی پور اضافه کرد:مدیریت میدانی به جای پشت میزنشینی وظیفه مسوولان دولت مردم است تا با تعامل همه مسوولان خدمات بهتری انجام شود.

وی بیان کرد:مسوولان باید برای خدمت شبانه روزی به مردم تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت تصریح کرد: تحقق منطقه ویژه اقتصادی، کارخانه دوم پتروشیمی و واحد تولیدی کاشی سازی از بزنامه های مسوولان برای رونق اشتغال و تولید در گچساران است.

فرماندار سابق گچساران نیز در این آیین گفت:این شهرستان با منابع عظیم نفت و گاز، قرار داشتن در کریدور جنوب به مرکز کشور و منابع فراوان آب و خاک مستعد توسعه بیشتری است. 

علیرضا اتابک با اشاره به اینکه خدمات بسیار خوبی در سال های اخیر در گچساران صورت گرفته اضافه کرد: نرخ ۱۶درصدی بیکاری  در مناطق شهری و ۱۱درصد در مناطق روستایی نشان دهنده نیاز به جذب سرمایه گذاران برای ایجاد فرصت های شغلی است.

وی با یادآوری اینکه در بحرانی ترین شرایط رد اعتبار نماینده مردم  گچساران در مجلس و بحران کرونا مسوولیت قبول کردم تاکید کرد: حضور جمع زیادی از شهروندان در آیین تکریم و معارفه نشان دهنده قدرشناسی شهروندان این شهرستان از خدمات انجام شده است.

در پایان این آیین از خدمات علیرضا اتابک فرماندار سابق گچساران قدردانی و روانبخش دیهیم خوب به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد. 

نظر شما