شناسهٔ خبر: 51281303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران دستگاههای اجرایی باید در چارچوب قانون و ضوابط حرکت کنند

گچساران- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه که نظام و دولت از ما مسئولان توقع دارد اجرای قانون می باشد و مدیران باید در چارچوب قانون و ضوابط حرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سیدجواد هاشمی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار باشت با بیان اینکه عزم همه مدیران باید خدمت بی منت و صادقانه به مردم باشد گفت: مدیران موظف به شنیدن انتقادات مردم و پاسخگویی به آنها هستند.

وی بیان کرد: خدمت صادقانه به مردم  یکی از وظایف مهم مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی می باشد و فرصت خدمت رسانی به مردم بسیار زودگذر است  و نباید دنبال هدفی غیر از رفع مشکلات مردم باشیم .

هاشمی اظهار داشت: مدیران در زمان مسئولیت خود نباید افراط و تفریط داشته باشند و با میانه‌روی مسیر خدمت رسانی به مردم را طی نمایند.

وی با بیان اینکه رعایت نکردن قانون و عدالت نارضایتی مردم را به همراه خواهد داشت تصریح کرد: مردم سرمایه بزرگ نظام و شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و تکریم مردم از سوی مدیران باید نسبت به گذشته افزایش یابد.

هاشمی  تاکید کرد مدیران این دولت باید متعهد، متخصص ، جوان و کاربلد  و انقلابی باشند و اجازه بروز فساد را در دستگاه‌های اجرایی ندهند و اگر فسادی هم بوده را ریشه کن کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مهمترین موانع و مشکلات در انجام کارها و اقدامات جزیره‌ای عمل کردن نهادها و دستگاه‌های مسوول است که باید برای شتاب بخشیدن به روند توسعه و گره گشایی از مشکلات مردم همراهی ها بین مدیران ادارات افزایش یابد.

مدیران پروازی نمی خواهیم

امام جمعه باشت در این مراسم با بیان اینکه مدیران باید انقلابی و جهادی باشند گفت: با توجه به شرایط خاص شهرستان باشت و رفع مشکلات موجود نیازمند استقرار مدیران در این شهرستان هستیم و منطقه مدیران پروازی نمی خواهد.

حجت الاسلام امید گنجه ای افزود: بخشی از  عرصه های منابع طبیعی باشت واگذار شده که خسارت زیادی به عرصه دامداری این شهرستان زده است.

وی بیان کرد: نباید اجازه داد منفعت طلبان با ایجاد نابسامانی فضای کار و تلاش را به انحراف بکشند.

مدیران عدالت کاری را پیشه کنند

 دادستان باشت گفت: مدیران باید در امر ایجاد عدالت نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیرند.

سید علی رجایی منفرد  با بیان اینکه مدیران خدمتگزاری به مردم را در اولویت قرار دهند،افزود: مدیران نظام اسلامی باید اجازه بی عدالتی را به دیگران ندهند و در برابر ظلم با قدرت ایستادگی کنند.

در این آیین از زحمات  سید مسعود حسینی فرماندار پیشین باشت قدر دانی شد و  و نادر گرامی به عنوان فرماندار جدیداین شهرستان معرفی شد.

نظر شما