شناسهٔ خبر: 51268083 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرآسیایی: نباید گول قعرنشینی شهر خودرو را بخوریم

مربی مشهدی تیم گل‌گهر با اشاره به بازی پیش روی این تیم با شهر خودرو گفت: ابدا نباید گول رتبه حریف را در جدول بخوریم. شهر خودرو تیم جوان و پرانگیزه‌ای است و می‌خواهد از انتهای جدول جدا شود.

صاحب‌خبر -

مجتبی سرآسیایی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص صدرنشینی تیم گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر بیست و یکم اظهار کرد: رتبه فعلی حاصل تلاش کل اعضای باشگاه گل‌گهر است و خوشحالم که با غلبه بر سپاهان موفق شدیم مزد زحماتمان را بگیریم اما نباید فراموش کرد که صدرنشینی در این مقطع اگر مستمر نباشد، ارزشی ندارد و باید تلاش خود را دوچندان کنیم تا این جایگاه را از دست ندهیم.

وی افزود: ۲ تا سه بازیکن مهم و تاثیرگذار مثل شاکری، زنده‌روح و... را به دلیل مصدومیت و خدمت سربازی از دست داده‌ایم اما ما یک تیم هستیم و بازیکنان باکیفیت و باانگیزه ای داریم که اجازه نمی‌دهند در روند رو به رشد تیم مشکلی ایجاد شود.

سرآسیایی که سابقه سرمربی‌گری و مدیریت باشگاه شهر خودرو را هم در کارنامه دارد، در خصوص تقابل با این تیم در هفته نهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: باید با تمرکز و دقت بالا وارد زمین شد. تصور می‌کنم کار سخت‌تری مقابل شهر خودرو نسبت به بازی هفته قبل در برابر سپاهان داشته‌ باشیم.

دستیار مشهدی قلعه‌نویی گفت: تیم متحدی داریم و از ابتدای فصل برای موفقیت هم‌قسم شده‌ایم. مدیران باشگاه گل‌گهر یک تیم برنامه‌محور هستند که انصافا تمام تلاش خود را برای فراهم کردن امکانات به کار گرفته‌اند. امیر قلعه‌نویی نیز در راس کادر فنی گل‌گهر به عنوان پرافتخارترین مربی لیگ برتر نیازی به تعریف ندارد و امسال سال متفاوتی را برای نماینده سیرجان رقم زده‌ است.

وی افزود: با توجه به شکل و شمایل خوبی که تیم دارد و فضای مناسبی که ایجاد شده، مطمئنا در سال‌های آینده گل‌گهر می‌تواند با ادامه روند فعلی در لیگ قهرمانان آسیا نیز بدرخشد. مهمترین نکته در خصوص موفقیت در فصل بیست و یکم و ادامه روند فعلی، حفظ اتحاد تیمی و تمرکز تک‌تک اعضای باشگاه از مدیریت تا بازیکنان است.

سرآسیایی در خصوص شرایط تیم شهر خودرو و سابقه‌اش در این باشگاه گفت: فوتبال حرفه‌ای ایجاب می‌کند تنها در خصوص گل‌گهر صحبت کنم چون مربی این باشگاه هستم و با توجه به قرارداد با آن تمام تمرکزم را روی تیمی که به آن تعهد کاری و اخلاقی دارم، گذاشته‌ام. برای فوتبال مشهد و باشگاه شهر خودرو نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام

نظر شما