شناسهٔ خبر: 51267948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج:

کسب رضایت شهروندان اولویت سازمان آرامستان‌ها است

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج ضمن بررسی نحوه ارائه خدمات در مجموعه فروشگاهی بهشت، بر کسب رضایت شهروندان به‌عنوان اولویت سازمان در این مجموعه تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا عسگری در جلسه‌ای با مدیران و مسئولان سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج و بهره‌بردار هایپر بهشت که از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است، هدف از برگزاری جلسه را ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب به شهروندان و افزایش رضایت‌مندی خانواده‌های عزادار در مراجعه به آرامستان بهشت سکینه (س)، ذکر کرد و گفت: اولویت در سازمان به‌ویژه مجموعه بهشت باید ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت حداکثری آنان باشد.

وی ضمن بررسی قیمت‌های ارائه‌شده در مجموعه فروشگاهی بهشت، گفت: سفارش و نصب سنگ‌قبر، سفارش گل و ارائه محصولات مواد غذایی در هایپر مارکت، خدمات مجالس از قبیل اجاره چادر، صندلی، مداح و ... ازجمله وظایف این مجموعه است که باید به نحو احسن انجام شود.

به گفته رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج مجموعه فروشگاهی و خدماتی بهشت دارای بخش‌های مختلفی است که در سال ۱۳۹۹ به‌عنوان اولین پروژه مشارکتی بخش خصوصی شهرداری کرج توسط سرمایه‌گذار در قالب طرح B.O.L.T مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

نظر شما