شناسهٔ خبر: 51267933 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر کشتی فرنگی؛

سرمربی سینا صنعت ایذه: برنامه ما کسب ۶ پیروزی نخست بود

تهران - ایرنا - سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: طبق برنامه‌ریزی که داشتیم، مقرر کرده بودیم با کسب ۶ پیروزی مداوم تا وزن ۷۷ کیلوگرم، کار را برای قهرمانی یکسره کنیم که این اتفاق رخ نداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مرحله نهایی بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) روز گذشته در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و در پایان تیم فولادین ذوب آمل بعنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال، فولادین ذوب آمل با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل سینا صنعت ایذه به پیروزی رسید و بعنوان قهرمانی دست یافت. در دیدار رده‌بندی نیز تیم اندیشه نگار پارس لرستان با نتیجه ۶ بر ۴ از سد تیم دانشگاه آزاد اسلامی گذشت و سوم شد.

تیم سینا صنعت ایذه یکی از تیم‌های با سابقه در لیگ برتر کشتی فرنگی است که در این سال‌ها حضوری مستمری در لیگ داشته و علیرغم شایستگی فراوان تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است و تنها یک مرتبه در جام باشگاه‌های جهان عنوان نخست را کسب کرده است.

«ملک محمد بویری» سرمربی تیم سینا صنعت ایذه روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: واقعیتش این بود که براساس آنالیزی که انجام داده بودیم، برنامه داشتیم تا وزن ۷۷ کیلوگرم بتوانیم به پیروزی برسیم و با ۶ پیروزی کار را تمام کنیم.

وی اظهار داشت: اما محمدرضا مختاری در وزن ۷۲ کیلوگرم و محمد ناقوسی در وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی را واگذار کردند. ناقوسی در مبارزه با امین کاویانی‌نژاد حقش پیروزی بود اما مختاری مقابل علی ارسلان به اشتباهات خودش باخت.

بویری ادامه داد: در وزن‌های بالا و سنگین وزن نیز خیلی حساب ویژه‌ای باز نکرده بودیم و تیم‌های دیگر کشتی‌گیران خوب را جذب کرده بودند و ما نتوانستیم در نقل و انتقالات کشتی‌گیران خوبی جذب کنیم.

وی در خصوص غیبت داوید اواسپیان و گورگ تادوسیان ۲ فرنگی‌کار ارمنی این تیم نیز گفت: به دلیل آنکه برای انجام تست کرونا دیر اقدام کرده بودند نتوانستند در ایران حضور پیدا کنند.

بویری در خصوص حضور دوباره تیم سینا صنعت در لیگ برتر کشتی فرنگی نیز گفت: امیدارم که شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم دوباره در لیگ برتر حضور پیدا کنیم.

نظر شما