شناسهٔ خبر: 51267611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معرفی 24 مددجوی کمیته امداد برای دریافت حقوق بازنشستگی

قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 24 مددجوی تحت حمایت استان برای دریافت حقوق بازنشستگی به بیمه‌های تأمین اجتماعی و بیمه روستاییان و عشایر معرفی شده‌ا‌ند.

صاحب‌خبر -

نجف‌علی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری برای دریافت حقوق بازنشستگی به بیمه‌های تأمین اجتماعی و بیمه روستاییان و عشایر معرفی شده‌ا‌ند.

قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پرداخت حق بیمه مددجویان شامل زنان سرپرست خانوار با سن کمتر از ۵۰ سال، زنان سرپرست خانوار ساکن روستاها که دارای طرح اشتغال هستند و حق بیمه سهم کارفرمایانی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کنند(به مدت ۲ تا ۴ سال) است.

وی با اشاره به پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی یک هزار و ۱۳۵ مددجوی تحت حمایت ساکن شهرهای استان، افزود: همچنین حق بیمه روستایی و عشایری ۹۸۲ مددجویان ساکن روستاها و مناطق عشایرنشین پرداخت می‌شود.

حیدری با اشاره به ارائه خدمات حمایتی در زمینه بهداشت و درمان این نهاد به خانواده‌های مددجو، ادامه داد: حمایت از بیماران خاص، زمین‌گیر و صعب‌العلاج، مادران باردار و شیرده نیازمند و کودکان آن‌ها و بهره‌مندی تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی است.
انتهای پیام/68024

نظر شما