شناسهٔ خبر: 51267610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرماندار کرج: جولان معتادان متجاهر چهره شهر را نازیبا کرده است

فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه دستگاه های متولی در امر کاهش آسیب های اجتماعی باید در میدان عمل حضور داشته باشند گفت: جولان متکدیان چهره شهر را نازیبا ساخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، غفور قاسمپور اظهار کرد: از آنجایی که تکدی گری جرم محسوب می شود باید دست های پشت پرده تکدی گری رو شود و با اجرای دقیق قوانین مانع از تکرار جرم مجرمین در سطح شهر شویم.

 وی افزود: کمپ ماده 16 استان بعنوان محل نگهداری و غربالگری متکدیان پیش بینی شده است و دستور العمل مشخصی هم دارد،  لذا شهرداری های شهرستان باید برای تامین اعتبار جهت راه اندازی این کمپ استانی از سهم بودجه های اجتماعی و فرهنگی در این زمینه مشارکت داشته باشد.

این مسئول افزود: خوشبختانه استاندار البرز نگاه اجتماعی ویژه ای دارند و زمان آن فرا رسیده تا شاهد تحولی در حوزه مسایل اجتماعی باشیم.

قاسم پور گفت: تکدی گری طبق قانون جرم است و پروسه جمع آوری معتادان متجاهر در کلانشهر کرج و بازگشت دوباره آنها به سطح شهر تکراری شده است؛ لذا باید بانک اطلاعاتی تهیه شود تا اگر فردی یکبار به کمپ ارجاع شد در صورت تکرار جرم روانه زندان شود.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: حضور معتادان متجاهر ومتکدیان چهره شهر کرج را نازیبا کرده و باید از تجربه سایر کلانشهرها استفاده کرد.

 قاسم پور با اشاره به پیگیری های جدی استاندارالبرز ادامه داد: اردوگاه ماده 16 باید با همکاری دستگاه های متولی از جمله شهرداری، بهزیستی و.. با ظرفیت هزار و 500 نفر تکمیل شود.

انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

  • آغاز مرحله دوم جمع آوری معتادان متجاهر/تحویل 700 نفر به کمپ‌های ترک اعتیاد
  • 810 معتاد متجاهر در استان البرز دستگیر شدند/ضرورت راه اندازی کمپ بازپروری

نظر شما