شناسهٔ خبر: 51267531 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن ثابت بندبال دزفول

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه شبکه دیتا و افزایش ظرفیت اینترنت خانگی ADSL در مرکز تلفن ثابت بندبال شهرستان دزفول خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: باتوجه به افزایش استفاده مشترکان از شبکه دیتا جهت انجام فعالیت‌های روزانه خدماتی به ویژه آموزشی و... با هدف توسعه و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و لزوم پاسخگویی به نیاز مشتریان در زمینه ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، عملیات توسعه پورت شبکه دیتا مرکز تلفن ثابت بندبال شهرستان دزفول در دستور کارکارشناسان حوزه شبکه مخابرات منطقه قرار گرفت.

او با بیان اینکه پروژه عملیات توسعه شبکه دیتا با تلاش کارشناسان فنی حوزه دیتا و کارکنان در مخابرات شهرستان با کابلکشی و نصب یک عدد کارت ۳۲ پورتی و افزایش ظرفیت ارائه اینترنت adsl خانگی به مشترکان جدید در این مرکز انجام شد، افزود: با توسعه مخابراتی و نصب تجهیزات فنی امکان بهره مندی بیش از پیش متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت این مرکز از اینترنت باند پهن (adsl خانگی) فراهم شد.

فلاح زاده بیان کرد: متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت مرکز تلفن بندبال شهرستان دزفول به منطور بهره مندی از اینترنت پهن باند adsl خانگی می‌توانند با سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ۲۰۲۰ تماس و نسبت به ثبت نام و انتخاب بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

نظر شما