شناسهٔ خبر: 51267180 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

محل زندگی در استانبول را چطور انتخاب کنیم؟

صاحب‌خبر -

اگر می‌پرسید کجا باید در استانبول زندگی کنم، برای انتخاب سالم محله‌ها آماده شوید. استانبول زیبا، شهری فوق العاده با میراث فرهنگی جذاب، قلب تپنده ترکیه است. در حالی که استانبول دارای چند منطقه محبوب برای مسافران تور استانبول است، اما بسیاری از نقاط نیز مکان مناسبی برای زندگی هستند.

به جای اینکه استانبول را به عنوان یک شهر واحد تصور کنید، دانستن اینکه استانبول به 39 منطقه تقسیم شده و هر کدام چیزی منحصر به فرد را ارائه می دهد، مفید است. علاوه بر این، این 39 منطقه در قاره های اروپا و آسیا گسترش یافته اند و تصمیم گیری در مورد اینکه در کدام سمت می خواهید زندگی کنید به محدود کردن انتخاب های شما کمک می کند.

به طور کلی، استانبول اروپایی سنگر گردشگری تور ارزان استانبول، اقتصاد و تجارت است. مکان هایی مانند میدان تقسیم و خیابان استقلال روزانه میلیون ها عابر پیاده را می بینند. علاوه بر این، منطقه تاریخی سلطان احمد، نقطه شماره یک استانبول برای گردشگری تور لحظه آخری استانبول است، زیرا بازدیدکنندگان در سراسر جهان برای دیدن ساختمان‌های برجسته به جای مانده از امپراتوری‌های عثمانی و بیزانس هجوم می‌آورند.

بسیاری از مردم منطقه آسیا روزانه برای کار به استانبول اروپایی رفت و آمد می کنند. با این حال، این بخش در سال های اخیر با بهبود شبکه حمل و نقل و انتخاب خرید، محبوبیت خود را در بین مهاجران افزایش داد و به عنوان مناسب خانواده به بازار عرضه شد. دو عامل در نهایت بر تصمیم شما تأثیر می گذارد. آنها ترجیح سبک زندگی و بودجه شما برای خرید ملک هستند. بنابراین، بیایید به مناطقی که برای هر خارجی که به استانبول نقل مکان می کند متمایز است نگاه کنیم. گلبرگ سیر (golbargtravel.com) مکانهای زیادی را برای شوا معرفی می کند امیدواریم در سفر به استانبول بهترین انتخاب را داشته باشید.

1: زندگی در جهانگیر محبوب در بی اوغلو

تا به حال، یک مکان محبوب برای مهاجران، جهانگیر در منطقه بی اوغلو، قلب چیزی است که بسیاری آن را "استانبول جدید" می نامند. حتی اگر مهاجران برای اجاره و خرید ملک قیمت های بالاتری می پردازند، اما با یک رستوران عالی، زندگی شبانه فوق العاده، اتصالات حمل و نقل به هر نقطه از استانبول، و البته مغازه ها و غرفه های فراوان، در قلب عمل هستند. اگرچه با توجه به تعداد زیاد خارجی‌ها، فرهنگ آن‌قدر ترکی نیست، بلکه بین‌المللی است، اما هنوز حال و هوای سنتی در کوچه‌ها وجود دارد.

2: نیشانتاشی مد روز و نخبه (آفر تور استانبول)

برای داشتن زندگی خوب در طرف شیک، به نیشانتاشی مدرن بروید. نیسانتاسی پرجنب‌وجوش در منطقه شیشلی، شیک‌ترین محله است و خیابان عبدی ایپکچی از میان آن می‌گذرد و گران‌ترین مغازه‌های ترکیه را در خود جای داده است. علاوه بر خرید بوتیک، انتظار داشته باشید که روزهای خود را در کافه های کنار جاده و صرف ناهار با سایر مهاجران بگذرانید. علیرغم حال و هوای مد روز نیسانتاسی، آن‌طور که در برخی از ساختمان‌های قدیمی‌تر دیده می‌شود، به خاطر معماری آرت نوو نیز شهرت پیدا کرده است.

3: بیبک جهان وطنی در بشیکتاش

برای مکانی که بتوان آن را خانه از خانه خواند، Bebek به عنوان یک رقیب ایده آل مطرح می شود. Bebek بخش مناسبی از استانبول برای زندگی است، فقط به این دلیل که به جای مناظر شهری، احساس مسکونی بیشتری را ارائه می دهد. رستوران‌های محلی که ماهی سرو می‌کنند، متعلق به منطقه معروف بشیکتاش، در نزدیکی سواحل بسفر قرار دارند که منظره‌ای ایده‌آل را به نمایش می‌گذارند. ببک یکی از محله‌های ثروتمند استانبول است، اما همه چیزهایی که نیاز دارید، از غذاخوری گرفته تا خرید، بانکداری و حمل‌ونقل در دسترس شماست.

4: کادیکوی آسیایی

برای بهترین تجربه آسیایی در استانبول، به کادیکوی بروید. Kadikoy واقع در مرکز و در کنار Uskudar قرار دارد، همچنین دارای اتصالات حمل و نقل دریایی عالی به مناطق در استانبول اروپایی است. بسیاری از مردم محلی از آنها برای رفت و آمد استفاده می کنند. آپارتمان نشینی در اینجا محبوبیت دارد، به خصوص برای جامعه دانشجویی یک دانشگاه مجاور که آن را به یک پایگاه آموزشی در استانبول تبدیل می کند. با وجود برجستگی کادیکوی ، شما از هزینه های مسکن مقرون به صرفه شگفت زده خواهید شد.

5: ترابیه معتبر

زندگی در استانبول اغلب غافلگیرکننده است و ترابیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. به زندگی ویلایی در کنار دریا برای این محله فکر کنید. Tarabya که در منطقه Sariyer قرار دارد، به خاطر کلوپ های شبانه و رستوران های ماهی شهرت دارد و دو خانه یالی را در خود جای داده است که گران ترین بازار مسکن ترکیه محسوب می شود. با ترکیب قدیم با جدید، جذابیت ترابیا هرگز شگفت زده نمی شود. مترو ساکنان را در عرض 20 دقیقه به مرکز تقسیم می‌رساند، اگر بخواهند کارها را یک درجه بالا ببرند.

6: از باشاکشهیر جذاب لذت ببرید

باشاکشهیر که در 30 دقیقه رانندگی در جنوب فرودگاه جدید استانبول قرار دارد، یکی از مناطق در حال توسعه استانبول است که شهرت یافته است. اگرچه شورای محلی سرمایه گذاری زیادی در حمل و نقل عمومی انجام داده است، اما در نزدیکی بزرگراه TEM نیز قرار دارد، بنابراین برای رفت و آمد و رسیدن به بخش های اصلی استانبول ایده آل است. بعلاوه، جمعیت نسل جوان عموماً دارای تحصیلات عالی هستند و تحولات محلی شورای استانبول نیز آن را به کانونی برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات تبدیل کرده است.

7: منطقه باهچلی اول در نزدیکی فرودگاه استانبول

برای پیاده روی خوب در اطراف فضاهای سبز، باهچلی اول را انتخاب کنید. از این رو نام آن به باغ شهر ترجمه می شود. پارک ها و باغ های محلی آن را به مکانی عالی برای تشکیل خانواده تبدیل کرده است، اما این منطقه به دلیل ارتباطات حمل و نقل عالی، افراد تجاری را نیز جذب می کند. مراکز خرید بزرگ همه چیز مورد نیاز شما را فراهم می کنند و این منطقه همچنین به دلیل چندین مرکز بهداشتی با شهرت عالی شناخته شده است. Bahcelievler که در موقعیت ایده آلی قرار دارد، تنها 35 دقیقه با ماشین تا فرودگاه جدید استانبول و 20 دقیقه تا اسکله آتاکوی فاصله دارد.

 

8: کایت هانه به صرفه در استانبول اروپایی

کایت هانه علاقه زیادی از خریداران خانه ترک و خارجی دریافت می کند. ارائه ارزش عالی برای پول، همانطور که در قیمت هر متر مربع از تقریبا نیمی از همسایه Maslak دیده می شود. با این حال، فکر نکنید که مجبور نیستید کیفیت زندگی را به خطر بیندازید، زیرا توسعه گسترده ای در کایت هانه صورت گرفته است تا آن را به مکانی مطلوب برای زندگی تبدیل کند. کاگیتان که زمانی شکارگاه خانواده سلطنتی عثمانی و قطب صنعتی بود، در حال تبدیل شدن به مکانی ایده آل برای زندگی در استانبول است.

9: فرصت ها در بومونتی

بومونتی که متعلق به منطقه شیشلی است، نام خود را از آبجو گرفته است زیرا یک کارخانه سابق در اینجا قرار داشت. دانشگاه هنرهای زیبای میمار سینان نیز در این شهر قرار دارد. به عنوان یکی دیگر از مناطق استانبول با میلیون ها نفر برای توسعه و زیرساخت ها، این منطقه برجستگی خود را در بازار مسکن استانبول افزایش داد. ویژگی مهم بومونتی این است که تنها 5 دقیقه با ماشین تا تکسیم، 3 دقیقه تا سواحل بسفر استانبول و 15 دقیقه تا سلطان احمد فاصله دارد. روند در Bomonti زندگی آپارتمان در برج های بلند است، اما خریداران خانه می توانند بهترین کیفیت و معماری را داشته باشند.

راهنمایان منطقه استانبول: امیدواریم پیشنهادات مفیدی در مورد محل زندگی در استانبول داده باشیم. اگر در مورد اینکه آیا سمت آسیایی، سمت اروپایی یا مرکز شهر برای شما مناسب تر است، تصمیم نگرفته اید، راهنمای منطقه ما مفید خواهد بود.

توضیح: تور استانبول گلبرگ سیر

نظر شما