شناسهٔ خبر: 51267086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رسالت رسانه مسئولیت محوری است تا مسئولان احساس امنیت نکنند

آزاده صفی

مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: رسانه باید رسالت مسئولیت محوری خود را طوری پیش ببرد که مسئولان احساس امنیت نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، ناصر قوامی در آستانه "۲۳ سالگی تأسیس ایسنا" با حضور در دفتر این خبرگزاری، با اشاره به اینکه رسانه باید صدای مردم را به مسئولان برساند، افزود: هر جا اهالی رسانه پای کار بیایند مسئولان ناچار به پیگیری می‌شوند و موضوع مشکلات قاسم آباد نمونه بارز این مسئله است.

وی با بیان اینکه رسانه باید از مسئول بخواهد گزارش عملکرد خود را ارائه کند، اضافه کرد: ایسنا همواره در این قضیه پیش قدم بوده و امیدواریم همچون قبل به رسالت خود عمل کرده و از ظرفیت، تخصص و منطق خود در این راه استفاده کند.

قوامی در ادامه مطرح کرد: رویکرد رسانه‌های داخلی مانند رسانه‌های بیگانه حمله به مدیران نیست و گذشتن میزگرد خبری با مسئولان غیر پاسخگو راه حل به میدان آوردن مدیر است چرا که وقتی یک جبهه رسانه‌ای وارد کار شود و چند رسانه با رویکردهای مختلف به یک موضوع بپردازند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به اینکه امروز فرصت آزمون و خطای مدیران نیست، تصریح کرد: پاسخگو نبودن مدیران دهن کجی به مردم و انقلاب است.

وی در پایان با بیان اینکه باید از ظرفیت جبهه رسانه‌ای استفاده کنیم و مسئول را پاسخگو کنیم، عنوان کرد: مدیری که مسائل حوزه استحفاظی خود را نداند اشتباهی در آن پست قرار گرفته است.

انتهای پیام

نظر شما