شناسهٔ خبر: 51266329 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بررسی طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه در کمیسیون قضایی مجلس

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در جلسه اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی که به منظور بررسی طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه تشکیل شده بود، حضور پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت منابع انسانی  قوه قضاییه، محمدباقر الفت معاون رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه بیشترین سطح ارتباط با قوه قضاییه در کمیسیون قضایی و حقوقی گره خورده است، اظهار داشت: همکاران و حقوقدانان محترمی که در این کمیسیون ها حضور و فعالیت دارند به مثابه بازوهای پرتوان، منطقی و کارشناسان توانمندی هستند که با فعالیت خود می توانند مسیر حرکت قوه قضاییه و موانعی که در راه خدمتگزاری وجود دارد هموار نمایند.

این مقام قضایی با تاکید بر اراده جدی رئیس مجلس شورای اسلامی بر حل مشکلات دستگاه قضا اظهار داشت: به لحاظ درک بیشترین شناخت این اعضا از وضعیت قوه قضاییه، ابزار لازم برای اجرای عدالت و قسط در اختیار دستگاه قضا قرار خواهد گرفت و متقابلاً  قوه قضاییه به این توانمندی ها توجه دارد و قدر آنرا می داند.
 
در ادامه موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی در بررسی طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه عنوان کرد: طرح فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه آماده و به صحن ارجاع شده است. امیدواریم مجلس با شناختی که از فعالیت شبانه روزی دستگاه قضا دارد مشکل کارکنان قوه قضاییه را در قالب طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه برطرف نماید.

وی افزود: سختی کار بررسی میزان کار کارکنان دستگاه قضا نسبت به حقوق دریافتی این عزیزان می باشد و قطعاً مسئولانی که به دنبال رفع این مشکلات هستند آن را در قالب گزارش ارائه می کنند و مجلس نیز ان شا الله قانع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه نیز ضمن حمایت از این طرح، بیان داشت: وضعیت معیشت کارکنان قوه قضاییه از جمله اموری است که باید مورد توجه قرار بگیرد. وی افزود: اساساً شارع مقدس هم نگاه ویژه به معیشت کارکنان دستگاه قضا دارد و نمایندگان محترم هم با اشرافی که به جایگاه و اهمیت دستگاه قضا دارند تصمیمی اتخاذ خواهند نمود که به نفع کشور عزیزمان است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما