شناسهٔ خبر: 51265365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسؤولان به تشکل‌های دانشجویی به عنوان مشاور و راهنما بنگرند

یک فعال دانشجویی گفت: اگر مسئولان به تشکلاهای دانشجویی به عنوان مشاور یا راهنما بنگرند، می توان بسیاری از مسائل استان را به راحتی مرتفع کرد.

صاحب‌خبر -

پیمان محمودی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: اگر مسئولان به تشکل‌های دانشجویی به عنوان مشاور یا راهنما بنگرند، می توان بسیاری از مسائل استان را به راحتی مرتفع کرد.

وی با بیان این که امروز در  آغاز دهه پنجم  انقلاب، تشکل‌های دانشجویی به عنوان نهادی که دو بال تعهد به آرمانهای انقلاب اسلامی و علم و تخصص را داراست، افزود: این تشکل‌ها به حدی از رشد و بالندگی رسیده‌اند که شاهد خیزشی در جامعه با آنها هستیم که با مطالبه گری و گفتمان سازی و کارتخصصی برای حل مسائل اصلی کشور به میدان آمده‌اند و رویکرد آنان نیز کمک به کارآمدی هر چه بیشتر نظام اسلامی و رفع مشکلات و رنج‌های مردم عزیزمان است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: نگاه‌ها به فعالیت دانشجویی سیاست زده است اما باید گفت که تشکل‌های دانشجویی سیاسی هستند اما سیاست زده نیستند.

محمودی خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید از عملکرد شهیدان و رزمندگان ارتش و سپاه سرمشق بگیرند و برای خدمت رسانی شایسته به مردم دلسوزانه و مخلصانه کار کنند.

وی گفت: دفاع مقدس در تاریخ پر افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان دورانی ثبت شده که در آن زمان حساس و پر دشوار شاهد حضور مردانی بودیم که برای خدمت به مردم، دفاع از ارزش‌ها و مرزهای میهن از جان و مال خود گذشتند و هم اینک نیز آثار و خدمات دلسوزانه آنان قابل لمس است.

اینن فعال دانشجویی تأکید کرد: نیروهای خدمتگزار مردم در دوران دفاع مقدس و سالهای  نخستین انقلاب اسلامی ایران، دلسوزانه به صحنه آمده و در شرایط دشوار خدمت رسانی توانسته اند بهترین کارها و اقدامات را انجام دهند.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما